Düğün sürecinde hiç dostun olmadığını fark etmek bunu yaşayan tek ben miyim?

Bunu yaşayan tek ben miyim iyi gününde kötü gününde hep yanında olduğun arkadaslarının bu süreçte uzaklaşması ya da kazık atması yalnız bırakması
Düğün sürecinde hiç dostun olmadığını fark etmek bunu yaşayan tek ben miyim?
Cevapla