Hiç akrabam yok. Düğünüme gelen bile çok çok az kişi olacak. Bu durumu yaşayan var mı?

Akrabalarımz çok az ve düğünüm olsa kimse gelmez. Bu durumda olan ya da yaşayan var mı
Hiç akrabam yok. Düğünüme gelen bile çok çok az kişi olacak. Bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla