Mesleğim var çalışıyorum.
Biraz birikim de yapmaya çalışıyorum ama düzgün bir ailem yok. Ve sadece 1 arkadasım var.
Biliyorsunuz ki Türkiyede aile çok onemli. Bu durumda olmam erkek tarafı için zayıflık olmaz mı? Ezik duruma düşmez miyim? Bu karmasiklik da bu iş nasıl olur?
İstemeydi nişandı düğün cart curt nasıl olacak. Kimsem yok gibi bir şey.
Tanıdığım cevremdeki insanların ne güzel düğünleri hayatları oldu ben neden bunları dusunmek zorundayim? Hayatim neden boyle? Haksizlik degil mi?
Biraz birikim de yapmaya çalışıyorum ama düzgün bir ailem yok. Ve sadece 1 arkadasım var.
Biliyorsunuz ki Türkiyede aile çok onemli. Bu durumda olmam erkek tarafı için zayıflık olmaz mı? Ezik duruma düşmez miyim? Bu karmasiklik da bu iş nasıl olur?
İstemeydi nişandı düğün cart curt nasıl olacak. Kimsem yok gibi bir şey.
Tanıdığım cevremdeki insanların ne güzel düğünleri hayatları oldu ben neden bunları dusunmek zorundayim? Hayatim neden boyle? Haksizlik degil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer