Darmadağın bir aile ve dar bir çevrem var. Güzel bir düğünüm olmayacak mı?

Mesleğim var çalışıyorum.
Biraz birikim de yapmaya çalışıyorum ama düzgün bir ailem yok. Ve sadece 1 arkadasım var.
Biliyorsunuz ki Türkiyede aile çok onemli. Bu durumda olmam erkek tarafı için zayıflık olmaz mı? Ezik duruma düşmez miyim? Bu karmasiklik da bu iş nasıl olur?
İstemeydi nişandı düğün cart curt nasıl olacak. Kimsem yok gibi bir şey.
Tanıdığım cevremdeki insanların ne güzel düğünleri hayatları oldu ben neden bunları dusunmek zorundayim? Hayatim neden boyle? Haksizlik degil mi?
Darmadağın bir aile ve dar bir çevrem var. Güzel bir düğünüm olmayacak mı?
Cevapla