Arkadaşlar nisanliyim fakat nişanlım sürekli arkadaşlarıyla ne yapicam?

arkadaşlar nişanlım gercekten iyi biri saygili, efendi, guvenilir, sevdiğini de biliyorum...

Fakat bir sorun var ne yapicam?
1 yildir birbirimizi taniyoruz ama sadece 1kere gezmeye filan gittik en basit örnek biz görüştüğümüz zaman parkta ve en fazla 1 saat 2 saat görüşürüz bunun disinda görüşmüyoruz gezmiyoruz...
Ama arkadaslariyla görüştüğü zaman 3-4 saat görüşür mesela geçen görüştüğümüz zaman bana tutup pandemi bitse de bizimkilerle guzel bir gezsek dedi neden bir kez olsun seninle de bir gün ayarlayalim ailenden izin alayim sehir dışına gidelim bir gezi yapalim demez ki bir insan?

Başlarda gözüme batmadi salladim ama artik iyice sinir olmaya basladim... Nisan atsam o baska bir dert... atmazsam içten içe sinir oluyorum ve uzaklasacam?

Gercekten ne yapacağımı şaşırdım artık gittigi yere kadar gitsin demeye basladim ve görüşmek icin de hep sallayacam yani gerek yok
Arkadaşlar nisanliyim fakat nişanlım sürekli arkadaşlarıyla ne yapicam?
Cevapla