AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Uçakta kalıyor inince atıyorlar ya da güzergah uygunsa atıyorlar.
Teşekkürler
Uçakta tuvalate sıçtığında vakumun gücünü hiç hissetmedin mi?
Uçağa binmedim
Tuvalette vakum var kompresörde sıkıştırılan hava ile pasın farklı oluşturulup bir deponun içine çekiliyor sonra uçak indiğinde depo hortumla boşaltılıyor.
Teşekkürler
pardon ''basınç farkı'' diyecektim!
Havatayken atıyorlar. Haydi bakalım bugün de kimin ağzına s*cacaz diye atıyorlar.
😊😊
Düşünsene yolda yururken pislik düşüyor başına :]))
Iyyy
Bıyyak :D
Kevser için tercüman aranıyor...
Aynen
Aşağıdan iniyo iniyo iniyo bir insanın başına ya da yere düşüyo sonrada martı yaptı diye kandırıyolar
Kumru sandviç olarak geri dönüyor sana ikram ediliyor:)
Nimetle şaka olmaz
:))
Herkesin sıctığı kadarını çıkışta poşete koyup ellerine veriyolarmış😁😁
😊😊
Deposu vardir heralde havadan salacak halleri yok havaalanina gelincede bir sekilde bosaltiyorlardir
Kuşlar bizim üstümüze :)) Uçakta da biz onların üstüne anladın mı :))))
Anladım
Alana inince çekiliyor, teknede de aynı durum, atık depoları var.
Teşekkürler
Allah ne verdiyse masum köylülerin üstüne patır patır bırakıyor :D
Gemidekiler denize gidiyosa ucakdakiler de havaya gidiyodur :D
Belli yerlerde, havadan boşaltılıyor. Ya da başka bir yolu vardır.
Teşekkürler
dondurup boş araziye havadan sallıyorlar haberlerde çıkmıştı bir köyde evin çatısına düşmüştü :)
Teşekkürler
o kuş pisliği sandıklarınız hiçde öyle değil süratla parçalandığı için etrafa küçük küçük düşüyor
Iste bende boyle bildiğim için sordum
Ayarsız ikili :) Hangi insan siyah beyaz sıçıyor lan. Parçalanırken renkmi değiştiriyor bide.
bir yere gittiği yok yerleşim alanı olmayan yerler üzerinde uçuş halindeyken boşaltılır.
Teşekkürler
ondandami kopamiyosun başına neler geliyo diye merak ediyon dimi üzülme bu günler de geçecek o mutlu sende mutlu ol :( :(
Çok komik
Denizin üzerinden geçerken tuvaletteki tankı boşaltıyorlar.
Aşağıya bırakılıyor boş dağlık bir yerden geçerken dağın tepesine bırakılıyor canım
ben olsam denize ya da dağın tepesine bırakırdım :D
Cok güzel bir soru :) acaba nereye gidiyo kafama takıldı 😃
Bende diyorum tepemden uçak geçerken kafama gelen ıslaklık ney :)
😊😊😊
Arkadaş ergen belliki
çok justin dinlemekten oluyo sen 3-4 ay turk muzigi dinle kendine gelirsin
Ne justin i be sen çok dinliyorsun galiba o adamdan nefret ediyorum
Cok etkili bir silah oldugu ixin depolanip savas ucaklarina verilior.:D
😊😊😊😊
Kara kutuya gidiyo onlar. Kutunun Ismi ondan kara yoksa rengi turuncu 😅😄
😊😊
siz o ustunuze gelenleri kus pisligimi saniyordunuz?
ulan tank var tank havalanında boşaltıyolar tankı :D
Gecen gun kafama dusen yarim kiloluk pok seninmiydi?
düşündüğün şeye bak bazen kuş sıçtı diolar ya o aslında uçaktan düşüyo işte...
Biriktirip biriktirip en sonda havalimanın da temizliyorlardır.
Aşağı salıyolar bizde yıllarca onları dolu yağmur kar sandık :(
Trende nereye gidiyorsa uçaktada oraya buraya şuraya gidiyor
:D :D yerde kimin kafasına gelirse artık :D
😊😊😊
Depolanıyor gidilen yerde bırakılıyor.
Teşekkürler
rica ederim
Onu toplayıp aya fırlatıolar
😊😊
Orda altına deposuna gidiyor sonra temizlenyor milletin kafasına sicacak degller
küçüklükten beri en merak ettiğim şey :D
Benimde
trende nereye gidiyor orda da oraya gidiyor
Trende nereye gidiyor
trendekiyle aynı değildir heralde :) trende delikten aşağısı gözüküyor bildiğin uçakta lavaboya girmedim orda öyle bişey olcağını sanmıyorum :Ç)
Hani bazenhaberlerde buz kütlesi d
Hani bazen haberlerde havadan buz kutlesi dustu yesilimsi renkli diye denir ya iste onlardan yakinlarina duserse tavsiyem dokunma. :)
Teşekkürler
Güneşe doğru yol alıyor
😊😊
Sizin evin kanal yolundan akiyor
Hı hı evet
😀 hahahahaha
Keşke ölsen
Beraber ölceksek yoksa hayir!
Cop poseti var tualetin altinda dolunca. denize atiyolar
Rüzgar nereye ben oraya misali
Kimin kafaya denk gelirse :d
😊😊😊
Trende yapılan farklı bir yere mi gidiyor sanki :D
😊😊😊😊
AYFONLUSUN BELLİ :)
Yooo
yazdıkların bende kare kare çıktı :/
Samsung note3
:D çalımını da yapıyosun ha
Evet
ooo Note 3'ü var telefonun seslidedir sürekli şimdi melodisini duysunlar da note 3'üm olduğunu farketsinler, güzel.
Yo bildirim geldiğinde ses cikmiyor ne alaka ya öyle insanlardan değilim
Çok ciddisin sende be mahkemeye çıkmadık bu kadar resmi olmana gerek yok sus :D
Ciddiyim nolmus
bişey olmadı kardeş :D
Nie sordun uçakta sıçtığın boku mu bulman lazım :)
Çok komiksin :)))))
Sağol canım benim @bokum kayıp :):)
Ama buldum burdaymiş
:)) git kokla bakayım senn mi kandırmasınlar sonra seni :)
bir sus ya
Yolculara yemek olarak geri dönüyor
Igrencsin
sağ ol eksik olma canım =)
Ulan ya :)))
Sen Ne Dusunuyorsun Bu Konuda. ¿)
Depo vardır heralde
işsizlik gerçekten zormuş
😊😊
:/ :(
Memleketi neden b*k götürdü sanıyorsun?
alkışşşşşşşşşşşşşş
@nanstop ;)
@nonstop nan stop mu ahah cok pardon :)
güzel benzetmeydi :))
@nonstop Teşekkürler :)
Nası bir meraktır bu yaa ;)
En azından mantıklı
boş arazilere arada boşaltım yapıyorlar.
Teşekkürler
Havalandırmadan milletin kafasına düşüyor :)
Uçagın deposu var orada toplaniyo
Teşekkürler
Eğer deniz aşımı seyehat yapilirsa denize boşaltılır depo :))
gökten yol su elektirik olarak geri dönüyo :D
😊😊
Havadan aşagı düşüyo :)
Diğer hocalarimi çok seviyorum ama hoca tam bir uyuz
Mesajı yanlış attın galiba :) ben miyim uyuz olan anlamadım
Evet yanlislikla attim
Neyse :) cevap acıklayıcı olmuştur umarım. Hava limanı yakınlarında yürürken dikkat et :)
Olur
onları biriktirip gübre olarak kullanıyolar :)
😊😊
Pistte arac ile tahliye edilir:)
Teşekkürler
Kanalizasyona :Dd. d. d. s. d:sd
Muhtemelen b... yoluna :D
😊😊