Asıl soru uçağın içinden o pisliği kim, ne koşullarda, nasıl çıkarıyor? Tabi birde nereye götürüyor?
Bizinıs üyelerin tuvalet ihtiyacını giderdiği bölüm iyi, fazla kokmaz zenginlerinki...
Ama uçağa binmeden önce iki diş sarımsak yutmuş, sonrasında lahmacun yemiş normal bir yolcunun halini düşünemiyorum. Hohooyy. :D
Neyse işin esprisini geçtiysek açıklayayım. Bildiğim kadarıyla; uçaklarda kuyruk içinde veya iniş takımı yuvasında bulunan "waste tank" olarak adlandırılan depolarda biriktirilirler. Uçak yerde iken bu tanklar el değmeden, otomatik cihazlar yardımıyla boşaltılır ve çalkalanırlar. Sonra haydi yuvanıza...
https://i.hizliresim.com/jY7l6g.jpg12 Yorumla
En İyi Cevaplar
bir sirketin ramp personeliyim. Ucak limana inince yaklasik kalkisina en az 30 dk vardir. Foseprik araci diye bir arac var ucagin kic bolumunde water ve toilet adinda iki bolumu var foseptik araci oraya gelir geri geri yanasir buyuk hortumlarla bosaltim yapar sonra kapagini kapatip kilitler islem tamam. Yeterince aydinlatabildim mi :)
21 Yorumla
deopsu vardır orda durur... özellikle amerika da bir kaç olay yaşanmıştır sızıntı nedeniyle aşağı düşen dışkılardan.. mavi dolu olarak nitelendirilen bir olaydır çünkü mavi renkte bir sıvı içinde durur depoda normalde.. ama bazen sızıntı nedeniyle düştüğü de olmuştur tabi milyonda bir
04 Yorumla- +1 yıl
rica ederim:) https://www.youtube.com/watch?v=NIHhDDvgIfU burada da deneyi var :) izleyebilirsin
- +1 yıl
@brc55
MythBusters çok iyi ya genç ekibin ayrılması kötü oldu nasa da denemişlerdi
vakum gibi çekiliyor. uçağın da gemilerdeki gibi bir depo var. uçaklar indiği zaman benzin konulur, uçak temizlenirken, depo da boşalıyor
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Gökten düşen buz parçalarını şifalı zannettikleri için yediklerini ifade eden Hikmet Algan, buzun yaklaşık 2 kilosunu kendisinin aldığını ve eriterek suyunu içtiğini söyledi. Buz kütlesinin herhangi bir evin üstüne düşmesi halinde büyük bir tehlikeye neden olabileceğine dikkat çeken köy sakinlerinden Metin Ağım, "Bu buz kütlesi, evin 3 metre yakınına düştü. Evin üzerine düşseydi, büyük ihtimalle ölümlere sebep olacaktı. Nerden geldiğini bilmiyoruz. Sadece köylüler, bu kütlenin gece gökyüzünden geldiğini gördü. Başka bir gezegenden mi geldi, herhangi bir uçaktan mı düştü, bulutlardan mı oluştu? Bilmiyoruz. Yetkililerin bu konuyu araştırmalarını istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Boş olduklarını sandıkları arazilere bırakıyorlar. Düşerken soğuktan o su buz haline geliyor.01 Yorumla
+1 yılbir yabancı türkiyeye gelmiş idrisle yolda karsilasmis. Tam idrise yol soracak ken yukardan uçak geçmiş. Uçakta tuvaletin lagamini dökmüs. Yabancının kafasına gelmiş. yabancida tadına bakmış. Demişki yes türkish lokum lokum idriste demiş ki no turkish bokum bokum :))
01 YorumlaTuvaletin deposu var orda birikiyor birkaç uçuştan sonra o depo boşaltılıyor. Ama içindeki o mavi su hakkında aynısını söyleyemicem bir kaç kere filtre edilip tekrar tuvalete dökülüyor yani hep aynı su kullanılıyor
01 YorumlaKöylü tarla suruyormus o sıra ucak geciyormus adamın biri uçağın tuvaletinde girmiş gaz çıkarmış köylü gök gurluyor yağmur yağacak demiş hemen ardına adam sisini etmiş aha yağmur yağıyor demişler bu soruyu okuyunca aklıma bu fikra geldi. :))
00 Yorumla
+1 yılKucukken trendeki sistemle aynı sanardim:) şimdide dusunuyorum da oyle olsa gökten b. k yağardi:))
Birikiyor bacım depoda sonra müsait bir yerde vedalasiyorlar onlardan :)11 Yorumlahoroza sormuşlar:
tavuk mu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan?
horoz: ben yaparım gerisi beni ilgilendirmez
Bende yaparım nereye gidiyorsa gitsin :)12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 402 cevap paylaştı.
+1 yılUcagada olmiycaksa bu millet...
https://i.capsspot.com/s/2/9/262348.png12 Yorumla- +1 yıl
Öyle diyorsan :)
+1 yılAtik deposu var oraya gidiyor indikten sonra da depo temizleniyor sizler ucaktan inerken fark etmiyorsunuz tabii :)
01 Yorumla
+1 yılUcagin bir deposu var havaalanına geldiğinde bir araç gelip depoyu taşıyıp götürüyor (depo çıkarılıp taşınabilir) sonra sıvı olan arıtılıyor ve pistlerin yıkanmasında kullanılıyor ilginç biraz ama gerçek kaynak sağlam
02 Yorumla- +1 yıl
Önemli değil gtumden uydurdum
+1 yılBiriktirip gübre olarak kulanıyor olabilirler ahhhah :)))
Sorun çok komik bu arada :)))12 Yorumla- +1 yıl
Senin gibi biri böyle cevap ilginç
Yıl olmuş 2014 hala bunlar soruluyor
https://replygif.net/i/147.gif04 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılucak onları kendı ıcınde ogutup musterilere ters bir durum esnasında gaz maskelerının ıcıne dolduruyor o gazda ınsanı sakınlestırıyor hava kazası olsa bıle o gaz ıle bır sey hıssetmıyorsun var mı merak ettıgınız baska bır sey :D fkjdaygşa
01 Yorumlahavadayken boşaltıyorlar bir ara bir adamın önüne düşmüş buzlu olarak buzdolabına koymuş göktaşı sanıp haberlere çıkmıştı
21 YorumlaAtmosfere karisiyo , yagmur olup , kar olup , geri dönüsüm yapiyo , ishal olanlarin bu islemi tamamlamasi biraz daha zahmetli ve gürültülü oluyo
00 YorumlaYağmur olup yağıyor. Şaka şaka :) . Havalimanında yerde duran uçağın yanında bir kaç tane araç duruyor. Onlardan biri de uçağın foseptiğini boşaltıyor. Yani havadayken uçakta depolanmış oluyor.
01 YorumlaTebrik ederim çok orjinal bir soru acaba bu soru aklına nerde geldi merak ettim (genelde böyle sorular sicarkenn gelir kesin seninde o zaman aklına geldi demi 😉😉😉😇😇)
04 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBasınçla aşağı bırakılıyor ve yere buz kütlesi olarak düşüyor.
34 Yorumla- +1 yıl
gülmeye ihtiyacım varmıs
+1 yılBazen yağmur yağmadı çamur yağdı denir ya oraya :P :D nereye gidecek ilk indiği yerde kanalizasyona gidiyor. Eski sistem tren mi bu.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılKlozetten su değilde vakum yöntemiyle çekilerek tuvaletin deposunda biriktiriliyor. Doldukça hava alanlarında boşaltılıyor.
00 Yorumla
+1 yılbir arkadaşım havaalanında çalışıyo uçak indiğinde boşaltılıyo :))
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılbir kutuda biriktirilip hava alanında yer hizmetleri tarafından boşaltılır..
11 Yorumla
+1 yılher yağan yağmuru yağmur sanma neden insanlar yağmur yağınca kaçışmaya başlar 2 damladanmı kaçar
işte bu abi01 YorumlaHavadan aşşağıya sallıyorlar biz yağmur sanıyoruz :) şaka bir yana özel depo vardır daha sonra vidanjör ile boşaltıyorlardır..
01 YorumlaHani yağmur yağıyor ya o aslında yağmur değil uçaktan üzerine işiyorlar derdi annem ben küçükken. Yağmurda ıslanıp hasta olmıyayım diye.😅
02 Yorumlameteor olarak zemine düşüyor millet de bunu başka başka şeylere yoruyor haber çıkmıştı hahhah :) araştırmışlar bo-k l*n bu demişler :))
11 YorumlaHiç bir yere bosaltmaz ucak indigi zaman araç gelir depoyu bosaltir yok bos alana bosaltirmis bilmiyorsunuz sallamayin bari
02 YorumlaBokları Alıp Uçakta Fındıklı Çikolata Diye SAtıyorlar :D
Çişlerden De Limonata :D
UP UP :D
Aşşaısında Ucagın bir Yer Var Oraya Gidiyor Sonra İndiğinde İşciler Temizliyor Alıyor Bokları falan ordan00 Yorumla
+1 yılHani siz kuş sıçtı piyango oynıyım diyosunuz ya o kuş değil arkadaş..
30 YorumlaOkuyun cahiller
Ucagin o is icin ayrılmış bir deposu vardir b*k oraya gider..
Kitalar arasi seyahat edenlerde ise okyanus üzerinde bosaltilir depolanmaZ02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılAprona indiğinde makinelerle uçağın tüm hazneleri boşaltılıyor :)
11 Yorumla Deposu var oraya gidiyor havaalanında da temizleniyor o depo asıl soru uzun süre denizde kalan gemilerde ki tuvalalet artıkları nereye gidiyor?
22 Yorumlaaşağı salınsa bile kimsenin kafasına o haliyle düşmez kristalize olur
00 Yorumlaböylesorular sormayın la iğrendm bir an düşününce:D
00 YorumlaDepo var oraya birikiyor. uçak iniş yaptığında yer hizmetleri tarafından alınıp boşaltılıyor.
01 Yorumla
+1 yılNormal yolcu uçaklarında foseptik çukuruna ama saygın bir kişiysen eğer direk laboratuvara gidip inceleniyor ve dışkıdan bir kaç şey yapılıyor
01 YorumlaFelaket bir Soru :D
el gider bilim araştırması Yapar bizim Türk milletide P*k Araştırması :D24 YorumlaUçakta depolanıyor, trende rayların arasına gemide ise denize gidiyor.
11 Yorumla
+1 yılHep merak etmisimdir :D kesin cevap bulunca heber verirsen sevinirim :)
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 512 cevap paylaştı. dondurup asagıya bırakbiyolar
bununla ilgii birde fil var joe dirt
izle :D saglam komedi dir01 YorumlaUçağın Yakıt Deposuna Gidiyor.. PohLa çalışıyor artık uaçkalar.. Ciddiyim bak
24 Yorumla- +1 yıl
Hajahahahah haykirdim yine ya :DD Al artini bir pempiş eksilemiş bu eksileyenler hep sana tepki zaten :D
Sefer sonrası vidanjor gıbı bir Aracla ucaktan alınırlar
21 YorumlaUçağın atık deposunda birikiyor indikten sonra özel araçlar gelip o atıkları çekiyo ve arıtıp kanalizasyona veriliyor
05 Yorumla
+1 yılBokuna göre değişir. Bazılarının boku o kadar hafiftir ki tam tersine yol alır yörungeye oturur. Bazılarının boku o kadar ağır olur ki dinazorları yok eder. Gezegenler ve gök taşları nasıl oluşuyor sanıyorsun?
00 YorumlaPislik deposuna dolduruluyor. Gök yüzüne bırakılacak değil ya. Eskiden trenlerde öyleydi ama :d
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yıluçak nereye gidiyorsa
335 Yorumla- +1 yıl
Sesli güldüm :D
- +1 yıl
iyisin dostum :D
cok mantikli ve merak uyanndirici bir soru bulunca haber ver :D
02 Yorumla
+1 yılmavi sıvıyla birlikte depolanıyo uçak indiği zamanda depo boşaltılıyor
02 Yorumla- +1 yıl
rica ederim
+1 yılYüzük falan mı yuttun niye b*k arayışına girdin ki :)
05 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun :)
- +1 yıl
Yok canım henüz o mertebeye ulaşamadım üstadım sensin saygılar ;)
+1 yılMüsait bir yerde sıçıyoz sonra atılıyo aşşadan Ç:D
01 Yorumlahavaya brakıyolar pampa. hani bazı yerlerden geçerken insanın tenine sıvı bişeyler gelir ya yağmurmu yağıyo deriz işte onlar hep b*k , sidik :D
00 Yorumla
+1 yılben hiç yapmadım ama annem uçağın tuvaletinde bez değiştirme yerinde bezimi değiştiriyor gerekirse sonra çöpe atıyor bezimi
00 Yorumla
+1 yılvakum sistemi var geri pompalanıor depolanıp uçak iniş yaptığı zaman görevliler temizliyorlar işte. o yüzden uçuşa 1 saat ara verilir falan fistan.
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim.
uçak geçerken altına dur bakarsın önüne düşer sende anlamış olursun nereye gittiğini :D :D
00 YorumlaTrendeki nereye gdıosa oda gdoo bu yere ama depo var die biliyorum😊
00 YorumlaBirikiyo depoda daha sonra uçak indiğinde boşaltıyolar kanalizasyona.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİçtiğin çaya nescafeye gidiyor :) töbe töbe nereye gidecek onların ayrıca depolama alanları var dolunca müsait biryerde boşaltıyorlar :)
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılrica ederim ne demek :)
+1 yıluçaklarda tuvaletten aşağısı gözüküyor , bilmem anlatabildim mi :)))
00 Yorumlahavadayken aşağıya atıyorlar. sonra neden başımıza b*k yağdı dıye hayıflanıyoruz.
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Havada parçalanıyor ve kafamıza düşüyor bizde kuş sıçtı diye şans oyunu oynuyoruz ^_^
01 Yorumlaİnişten sonra kaptan pilot uçağı tuvalete götürüyor...
01 Yorumla- Devamını Gör (127)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar