AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
bende aynı bu kafadaydım sıfır masraf ama herkes tepki gösterdi sanki kendilerinin düğünü. etrafdaki insanlar öyle tepki verince babam zorla düğün yaptı. ama yerinde olsam kimsenin ne dediğini umursamam canın nasıl istiyorsa öyle yap o senin günün
Bende böyle düşünüyorum bi kız bulursam ilk bunu söyleyecem sonra sıkıntı olmasın ve kimin ne düşündüğü neyse
Mutluysan boş ver dügünü Direk Balayına Yurtdışina Balayina Gezmeyede Gidebilirsiniz Kimin Ne dediğini Boşverin Gösteriş Falan Çok Gereksiz
Var gelinlik giy mutlaka ama nikah sonrası eğlence yapıyolar gençler tekne turu gibi gayet güzel oluyo.
Eğer durumun yok ise en güzeli o bence. Zaten günümüzdeki takılan takılar kiralanan salonlara gidiyor yani elde var yine sıfır 😅.
İnsanları eğlendirip borca girmektense böyle bir şey çok mantıklı hele bir de şu devirde 😂
Evet yapılabilir gayet de güzel şık ve sade evlenilebilir. Önemli olan mutlu olmak değil mi? Bir kaç saatlik şeye para dökeceğinize o parayla gezin, eğlenin, evinize eşya alın. Küçük bir kutlama yeterli. Her şey gönlünüzce olsun
boş ver etrafi. Sen nasil istiyorsan oyle yap. Kendi dugunun sonucta.
En iyisi sade düğün milletin lafına bakma önemli olan sizin mutluluğunuz
valla ben de yapmicam aile arasında küçük bir şey yeterli
Sen evleniyorsun salla milleti bu ekonomide ztn en mantıklısı
Bizim buralarda horonsuz kemençesiz düğün mü olur, benimki de öyle olucak tabiki de 😃
Eş dost akraba düğün masraflarına katkı sağlamıyorsa o zaman çok da konuşmaya hakkı yok demektir
Kim ne karisirki istediğin gibi yap hiç takma çevreyi
Tamamen kişisel tercih günümüz şartlarında dügün yapmak oldukça zorlaştı.
En doğru tercih düğün gereksiz düğüne harcanan masrafı gidip balayı yapsınlar daha mantıklı
boş ver, milletin eğlencesi için para harcamaya ne gerek var? önemli olan sizin mutluluğunuz.
Böyle yapan var daha güzel olur depremzedeler için daha iyi olur mantıklı
nikah sonrası güzel bir mekan da eğlenmek mümkündür işteğe bağlı?
Gayet normal nikah salonu yeterli hepsi 1-2 saat içinde bitti gitti 😂😤
Tercih meselesidir kimse sizi niye düğün yapmadılar diye yargılayamaz isteğe bağlı bir durum sade bir nikahlada evlenebilirsiniz düğün yaparak da herkes düğün yapmak zorunda değil
Eş, dost mu evleniyor? Ya artık her kesi kafaya takmayın bee salın gitsin
Sen nasıl istiyorsan öyle yap milletin ne düşüneceğine bakma
o ne der bu ne der diye düşünme sen nasıl istiyorsan öyle yap.
Düğün çok gereksiz birsey zaten milletti eğlendirmekten başka birsey değil
Eş dost akraba önemli değil. Ikinizin dusuncesi onemli. Ayrıca bencede dügün işi saçma😅
Normal bence senin tercihin artık piyasa eskisi gibi değil zaten
Eş dost akrabana göre değil karşılıklı 2 kişinin düşüncesi ile karar verilir
Takımlardan vazgeçince çevre bisey demez sanki 😂😂
Benim ailem karşı açıkçası aynı fikirde değiliz gerçi ne zaman aynı fikirde olduysak sdkdk
El alem ne der diye mi yaşıyorsunuz, ne yaptığınızdan kime ne. Kırın zincirleri
Bu devirde düğün yapman garip karşılanır yapmaman degil
Bu tamamen sana ve partnerine kalmış bir durum bence
Evlenirken kendin için yapıyorsun. Eş, dost, akraba için değil. Çevreni düşünme bile.
İsteyen istediğini düşünsün iki gönül bir olunca samanlık seyranlık olurmuş.
İlk defa evleniyorsun içinde kalır sonra pişman olursun
Yoo gayette güzel. Düğün yapıp yapmamak size kalmıs bişey, kime ne
Allhim ne düğünü ya nasıl bi kroluk millet uzaya cikti
Ben de düğün yapmicam eş dost bi tarafımda değil onlar konuşur her türlü
Çok da güzel olur en mantıklısı bence bu zaten şu devirde millet tepinsin diye düğün salonuna tonla paraya gerek yok o paraya çift olarak gezin evinize eşya alin ihtiyacıniz neyse onu yapin
En güzeli canım önemli olan senin ne istediğin bende düğüne karşıyım millete beğendirmek mutlu etmek için şekilden şekle giriyoruz bana göre fazlası saçma daha sade şık bir düğün ya da kır bahçesinde nikah dans takı bitti
Bizim çevre valla hep nikâh yapıyo düğün gereksiz milleti eğlendiriyosun salona dünyanın parasını veriyosun meyvesuyu pasta veriyolsr sadece yap nikâh gitsin devir tasaruf devriii salona vereceğin parayı kendine harcayıp yersin
Böyle kız var mı be helal olsun valla.
Bırak ne yapcan elalemi en güzelini yaparsın Allah mutluluğunu daim etsin.
Borcu dost akraba ödemiyo maalesef sonradan sıkıntılar kavga gönli kırma stresli bir dönemden geçiceksiniz yorgana göre ayak uzatın kendi adıma aklımdan geçmiyo degil o dügüne harcadıgım paraya eşimle tatil yaparım ya da evime ihtiyaçlarımı alırım
Bence en mantıklısı nikah yeterli düğüne gerek yok düğün yerine parayı tatilde ye diyenlerde anlamıyorum ne alaka dursun paran en kaliteli eşyalar al bıkere alıyon araba al ev al birikle otel mi zengin edeceksin balayına karşıyım ben yaa
Sen seviyorsan eğer dışardaki seslere kulak ardı olursun her şey insanların imkanlarına göre imkanın varsa düğün yaparsın imkanın yoksa nikâhta Gelinliği giyip dışardaki seslere kulaklarında kapatirsin
Banane milletten, ben düğün sevmiyorum, oynamayı da bilmem , akrabam da yok gelsin bana takı para taksın gerçi olsa bile kim bu ekonomide ne takacak hersey uçmuş bi düğün ne kadar. Ee ne gerek var şimdi düğüne
Yorumlara bakıyorum da gerçekten mantıklı olan bu devirde düğün yapmaz. Gerçekten her şey çok pahalı. Şimdi bazı kesim cimri diyecek bana. Ama alakası yok. Kabaca bir hesap yapınca 600 binlik oluyorsun.
Eğer evleneceğin kişi maddi durumu olmayan biriyse helal olsun böyle yapmayı düşündüğün için, ama maddi durumu çok iyi ise düğünunu de yap takınıda taktır
Kesinlikle katılıyorum görüşüne 😊👍
Vala benimde ağustosta nikahim var düğün yapmiycam. Güzel bir kına gecesi yapicam sonrasında bir nikah yeter. Salona vereceğim paraylada gidip gezecegiz 🤣
Sosyal medyada çok gördüm ama çevremde yok açıkçası, insanlar ne der diye düşünme bence hayat senin hayatın, eşin ve sen bu konuda hemfikirseniz geri kalan bir şekilde ikna edilir bence
3 saatlik kısa bir gösteriş için min.30k masraf edeceksiniz. Onun yerine hikac günlüğüne Macaristan vs ekonomik yerlere konaklamalı geziye gidersiniz daha güzel anılarınız ve sana da değişiklik olur.
Birkaç*
İnsanların ne düşündüğünü boş ver sen yapmak istiyorsan yap ama yapmak istemiyorsan yapma bana göre düğün çok gereksiz bir şey ya sade bir nikah klasik bir fotoğraf çekimi gayet yeterli
Bence mantıklı bişey , düğününe kim gelirse gelsin sürekli bi kusur bulacaklar ne kadar güzel olursa olsun. Onun yerine düğun parasıyla muhteşem rüyalar gibi balayı çok süper olur ben öyle düşünüyorum
Senin mutluluğuna neden eş dost akraba karar versin. Düğün yapılırken gireceğin yükün altına eş dost mu destek olacak? Hayır tabiki. Etrafa bakarak yaşanmaz. İçinizden geleni yapın.
Bu biraz aile yapına bağlı aslında. Mesela ben böyle bir şey yapsam ailem fazla bi tepki vermez. Fazla tepki verseler bile aşırı önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum düğün yapmanın
Var tabi artık çoğu insan öyle yapıyor. Bende öyle istiyorum ileride evlenirsem tabi. Oynamak zıplamak benlik değil
Düğün akrabalar eğlensin diye yapılıyor evlenen çifte pek faydası yok onlar o kadar masrafa değer mi onu düşün
Yapanlar var öyle ne olacak ki. Ben de düğün yapmak istemiyorum. İnşaallah nasip olur sevdiğim gelir ister beni
Sen istiyorsan diğerlerini boş ver sonuçta sade bir nikahta kıysan dugunde yapsan en mutlu günün olacak bence sade bir nikah çok güzel