Arabam var, param var ama dışarı çıkacağım kimse yok. Zamanımı nasıl değerlendirebilirim?

2 yıllık evliyim, 7 yıllık öğretmenim. Eşim çok yoğun çalışıyor bana zaman ayıramıyor. pazar günleri de dinleniyor genelde. Arkadaş çevrem ise dağıldı herkes bir yerde. Okuldaki diğer öğretmen arkadaşlar çoluk çocuk derken dısarıyla pek bağlantıları yok. Ben kendimi çok yalnız hissediyorum. Arabam var param var ama dısarı çıkacağım arkadaşım yok. Ne yapmalıyım hiç bilmiyorum. Siz böyle bir durumda zamanınızı nasıl değerlendiriyorsunuz

Arabam var, param var ama dışarı çıkacağım kimse yok. Zamanımı nasıl değerlendirebilirim?
Cevapla