Param var ama gezelim diyince kimse gelmiyor çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?

Kyk bursunu ailemle yaşadığım için aldığımdan beri biriktirdim şu an yaklaşık 30 bin tlm falan var. Gezmek istiyorum ama arkadaşlarıma gezelim desem yaptığımız tek şey starbucksta kahve içmek oluyor. Çevremde hiç denize gidecek bi insan dahi yok sürekli evdeyim ve bunalıyorum. Çok sıkıldım bu durumdan ne yapmalıyım
Param var ama gezelim diyince kimse gelmiyor çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla