Bir anda soğuk davranmaya başlayan arkadaş neden böyle yapar?

Selamlar, bir süre önce bir arkadaş edindim ve ona gerçekten bağlandım; onunla konuşunca yaşadığımı hissediyor, benim de başarılı olabildiğimi düşünüyordum. Hayatımı hep yalnız yaşadım, eskiden çok arkadaşım vardı ama onları arkadaş olarak görmüyordum kötü bir mahallenin çocuklarıydı işte. Ortaokulda ilk iki sene çok iyi geçiyordu ancak daha sonra içime kapandım, uzaklaştım, dışlandım.. bu arkadaşı edindiğimde tekrardan başladığımı, düzeldiğimi hissettim. Bana hayat katıyordu. Eskiden hayatıma son vermeyi düşünüyordum ve yaşamak için tam anlamıyla hiçbir sebebim yoktu ama onun sayesinde tekrardan hayata tutuldum ve onu kaybetmekten çok korkuyorum. Onun bir arkadaşı var, kendisi benim sınıf ''arkadaşım'' olur, bizi birlikte gördüğünde sinirleniyor, arkamdan konuşuyor, beni tersliyor.. Zaten o arkadaşı benim hep yalnız kalmamı, onların mutlu olduğunu görmemi istiyor. Her neyse asıl mesele şu: bahsettiğim, kıymetli arkadaşım, 1 haftalık ara tatil öncesi iyi geçinmemize, aramızda hiç kötü bir şey olmamasına rağmen tatil sonrası yüzüme bile bakmamaya başladı. Aslında pazar günü ona çikolata sözü vermiştim hediye olarak -23 Nisan çocukların istediği yapılır şakası olarak- ve gidip en kaliteli çikolatadan almıştım onun için ancak kendisi çikolatayı gözümün önünde gelen geçene dağıttı. Beni gerçekten çok üzdü niye hiç düşünmedi ki bu çocuk bana çikolata almış diye. Teşekkür bile etmedi.. ve daha sonraki günlerde yüzüme hiç bakmamaya başladı, eskiden teneffüslerde dışarı çıkardık hep başka arkadaşlarıyla takıldı benden resmen kaçmaya başladı. Merdivende onu gördüğümde naber dedim yüzüme bakmadı cevap vermedi mesela. whatsapptan hayat nasıl hiç konuşmuyoruz bu aralar yazdığımda sadece ''iyi gidiyor'' ile cevaplaması...

Uzun zaman sonra elde ettiğim ve değer verdiğim arkadaşımın bana böyle davranması beni çok üzüyor ve kafayı yemek üzereyim. Bana verebilecek tavsiyeniz var mı?

Bir anda soğuk davranmaya başlayan arkadaş neden böyle yapar?
Cevapla