Uzun süredir başörtüsünü çıkarma istegi var , ne yapmalıyım?

Son 5 yıldır inanın yapamıyorum, başta geçici bir hevestir ben kapalı olmayı seviyorum vs diyordum ancak zaman geçtikçe bana uygun olmadığını gerçekten çıkarmak istediğimi anladım...

Dine dair olumsuzlugum yoktu ancak çıkarma düşüncesi beni farklı fikirlere itip ayet varsa da inkar noktasına getiriyor. Ben böyle olsun da istemiyorum, çünkü hiçbir zaman inancim olmasından gocunmadim kaçmadım. Ama Allah ile benim aramda, kimse dört dörtlük degil belki ilerde daha bir isteyerek tekrar kapanirim ancak şu an yapamazsam iş farklı boyutlara gidecek gibi duruyor.

Ne yapmaliyim, fikir verir misiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Uzun süredir başörtüsünü çıkarma istegi var , ne yapmalıyım?
Cevapla