• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Atatürkü sevmeyenler, Neden? (Sayfa 2)

lisewra
lisewra Takip Et
Xper 6 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Atatürkü sevmeyenler, Neden?
Cevapla
Sevgi Soruları Yorum Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

33

Cevap

112

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • harunfes
    harunfes Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl

    Ataturk musluman degildi ve kurana safsata demistir. Belgeleri ile sabittir. Kesinlikle sevmiyorum ve hatda nefret ediyorum. Ataturk dini yok etmeye calisan birisiydi.

    2
    2 Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      abi sonrada kufretti diyorsunuz yakiniyonuz :D ne yapalim aciklamasi zaman alacagi icin kufur daha kolay geliyo :D

      Yorumla
    • harunfes
      harunfes
      +1 yıl

      Ben sevmiyorum , zorla mi. Iyi ki olup gitdi bana ne ki.

      Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevilmesi için onca sebep varken, sevilmemesi için tek bir geçerli sebep bulamıyorum..

    9
    0 Yorumla
  • xhamster06
    xhamster06 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kendisi. rakıcı olduğu için,

    Takip edenlerde küfürbaz.

    Istersen soruları göndereyim.

    Ne kadar sığ ve. küfür aşığı olduklarını kendin gör.

    Ben birine ata diyeceksem.

    O bana benzemeli.

    Mesela

    Fatih Sultan Mehmet Han

    7
    7 Yorumla
    • haydigelraks
      haydigelraks
      +1 yıl

      2 yaşında ki kardeşini boğduran sözde halife Fatih gibi katilim bende diyorsun yani?

      Yorumla
    • xhamster06
      xhamster06
      +1 yıl

      @Haydigelraks evet bizzat ondan.

      Devletin bekası için canından vazgeçen nesil.

      Osmanlı yı muhteşem yüzyıl dan öğrenenler!!

      100km uzakta nefes alın.

      Yorumla
    • EmiRrR7
      EmiRrR7
      +1 yıl

      Neye dayanarak söyluyorsunu bunu dizi izleyerekmi okadr basit söylemissinki 1453 zulum başladi diyen bizans tohumlari gibisin aynen haydi!!!

      Yorumla
    • xhamster06
      xhamster06
      +1 yıl

      Biraz yükseldim kusura bakmayın;))))

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      At yalanini s.. inanani

      Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      Fatih de benim atam. Ayrica guzel bir konuya deginmissin 'devletin bekasi icin canindan gecen nesil' diyerek.

      Fatih istanbulu feth ettiginde nasil ki konstantin kacmayip sehrini mudafa sirasinda olduysr, ben isterdim ki vahdettin de KACMASA VE GEREKIRSE CANINI VERSEYDI. verseydi de boyle utanc sebebi olmasaydi.

      Yorumla
    • xhamster06
      xhamster06
      +1 yıl

      @nağmağlup_Tēmür

      Bu yazının tamamını okumanı tavsiye ederim.

      mobil.zaman.com.tr/.../...kacirildi-mi_825331.html

      Yorumla
  • kıvılcım345
    kıvılcım345 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Onlarda mantıklı açıklama yapacak beyin yok. Atatürk'ü sevmeyenin beyni yalanlarla doldurulmuştur. Ve Haindir.

    7
    4 Yorumla
    • xhamster06
      xhamster06
      +1 yıl

      Amerikan Foreign Policy dergisi M. Kemal Atatürk’ü, Hitler ve Stalin gibi diktatörlere de yer verdiği “Bıyıklı Diktatörler” konulu listesinde “ilk sıraya” koydu. Ilk sırada M. Kemal Atatürk’e yer verilen listede, Atatürk için “Kayzer” nitelemesinde bulunuldu. Böylece M. Kemal Atatürk, diktatörlükte; Hitler ve Stalin gibi diktatörlere fark atmış oldu.

      Bunu biz değil; M. Kemal’in ulaşmak istediğini söylediği “Muasır Medeniyetler seviyesinin” en güçlü temsilcilerinden olan devletin bir dergisi yazıyor.

      Ama haksız da sayılmazlar… O kadar insanı asıp kesmesinden sonra herhalde “Nobel Barış ödülü” verecek değillerdi.

      Neyse

      Hain değiliz.

      Propaganda aptallara karşı kullanılan en büyük silahtır.

      Sen gerçekleri biraz araştır

      Yorumla
    • kıvılcım345
      kıvılcım345
      +1 yıl

      American Foreign dergisi küresel bir dergidir. Bu derginin sahibinin vatanı, bayrağı yoktur. Lucifer'e inanır. Bu onların bakış açısı. Bizim bakış açımız Muassır medeniyetlere ulaşmaktır. O zaman en iyi medeni kanun İsviçrenindi biz de İsviçre medeni kanunu aldık. Bu İsviçrenin Coğrafi olarak batı da bulunmasından kaynaklanmıyor. Hangisi en iyi ise oydu. Ve o alındı. Bu demek değilki Türk milletinin bakış açısı batıdır. Biz bu devleti yokluklar içinde ya İstiklal ya Ölüm diyerek kurduk. Ve bundan anlamayacak olan Lucifer'e inananların sahibi olduğu global bir derginin yazdıklarını esas alıyorsun.
      İlk sıraya koyması normal. Atatürk'ün önderliği ve yanındaki halkının inancı ve mücadelesinle bize savaş açanları dize getirdik. Denize döktük. Adamların planlarını bozduk. Şimdi sen kalkmış güya Batıdır ne yapsa doğrudur onlar araştırıyor nede olsa biz araştırmıyoruz. Bir şey ortaya koyacaksan bunu yazanları da araştır.

      Yorumla
    • kıvılcım345
      kıvılcım345
      +1 yıl

      Doğrudur Müslüman Dünyası 1.6 milyar nüfusa sahip. Müslüman dünyasında en çok kütüphane arşivi 11.5 milyon ile Türkiyede Kanada'da sadece Vancouver Island Üniversitesnin kütüphanesinin eserlerinin sayısı 15,5 milyon. İnanılan dinin kutsal kitabı olan Kur'an-ı Kerim'ın ilk emri oku ! 'dur. Müslümanların okumayı rafa kaldırdığı çok açık. Halen bu durumda olmamızın sebebi bile Atatürk'ün devrimleridir. Bu gidişle artık bu sayı da azalacak. Atatürk bize laikliği getirmiş dün devlet işlerini birbirinden ayırmıştır. Biz bu yüzden Atatürk'ü seviyoruz.
      Cumhuriyet ilke ve devrimlerine karşı gelenler asılacaktır. İstiklal mahkemeleri tabi ki olmalıdır. Her devrim sancılıdır. Bu tür şeylerin olması normaldir.

      Yorumla
    • kıvılcım345
      kıvılcım345
      +1 yıl

      Nobel Barış ödülü verecek değillerdi diyorsun. Nobel ödülü ismini kimden alır? Alfred Nobel kimdir? Nobel Barış ödülü kimlere verilir?
      Dünyada, edebiyat, barış ve bilim ödüllerinin modasını başlatan Alferd Nobel'dir. Petrol ve silahla servet edinmiştir. Suçlluluk duygusuyla olsa gerek ölüm makinalarıyla kazandığı paranın ödüllerde kullanılmasını vasiyet Nobel ve benzeri uluslararası ödüller ABD eski başkanlarından Ronald Reagan'ın kurguladığı gizli bir planlamayla ve "ABD'nin küresel kültür emperyalizmine hizmet" amacıyla verilmekte, ödül alanlar bu amaçlarla kendi ülke ve bölgelerinde kullanılmaktadır. Sovyetler birliğinin dağılmasına yardımcı olduğu için Gorbaçov 1990 da Nobel barış ödülünü kazandı. Pamuk, milli kimliğini reddettiği için ödülü aldı., Leyla Zana'ya da Norveç'te Barış Ödülü verildi.
      Yakında Tayyip'e de verirler :D
      Cem Yılmaz'ın dediği gibi eğitim şart.

      Yorumla
  • Erica_
    Erica_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Atatürk olmasaydi babalari anonim olurdu. Hala bu gerçeği kavrayamiyor, çamur atiyorlar ak parti zihniyetleri.

    9
    0 Yorumla
  • evoler
    evoler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Atatürk'ü sevmeyenler bir zahmet ülkeyi terk edin sağdan sağdan ya da soldan soldan hadi canım.

    7
    0 Yorumla
  • birazhırslı33
    birazhırslı33 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ata dediginiz adam hilafeti kaldirarak islamiyete en büyük kotulufu yapmistir , binlerce sin adamini astirmistir. bizde birinci amaç dindir sonra vatan gelir bu adam dini elimizden almis daha ne verirse versin kabullenemeyiz. Atam dediğin adam Peygamber övgüsü almali..

    1
    2 Yorumla
    • ApranaxPh
      ApranaxPh
      +1 yıl

      Hilafeti kaldırarak kötülük mü yapmış :)) e benim cahil kardeşim, sen son halifelerin kim olduklarını, neler yaptıklarını ve etkinliklerini bir araştır gör bakalım önce. Halifelik nasıl el değiştiriyor, kimden kime nasıl geçer olmuş bir oku öğren önce. Sonra tekrar yorumla, acaba kaldırılması iyi mi oldu yoksa kötü mü?

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      Aklini sevdiğim ben halifeyi savunmuyorum iyi oku hilafet makamini kaldirdi madem ata olmaya derdi var halifeliği de alaydi bende severdim. ama İslam düşmani olduğundan dinle ilgili ne varsa kaldirdi. benim okumama laf atmadan önce beni tanimalisin bos laf yapma adam akilli ogren anla öyle gel

      Yorumla
  • -Goncigogo-
    -Goncigogo- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    evet canim sen kendinde dedin..
    gormedigim bir insani sevmek zorunda degilim...
    bu ulkenin onun sayesinde kurtulmus oldugunuda hic inanmiyorum..

    7
    8 Yorumla
    • Nehir61
      Nehir61
      +1 yıl

      Boşver. bazı insanlar birilerinin ne düşündüğüne tahammül edemiyo. Neyse kimse neye inanıp inanmıycağını kimi sevip sevmiyceğini başkasına sorcak deği. Salla😗😗

      Yorumla
    • ApranaxPh
      ApranaxPh
      +1 yıl

      Şirinlere mi inanıyorsun sen peki?

      Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      EİC kesinlikle

      Yorumla
    • uykusavar
      uykusavar
      +1 yıl

      tarihini oku biraz sanmıyorumla olmuyo bu işler

      Yorumla
    • -Goncigogo-
      -Goncigogo-
      +1 yıl

      @uykusavar eger okuduklarimi burada yazarsam siteden kovulurum! o yuzden ikimizde sussak iyi olucak!!!

      Yorumla
    • uykusavar
      uykusavar
      +1 yıl

      mısırlıoğludan okuduysan haklısın Ama sen bu ülkedeysen direnişi örgütlyen halkı uyndran ülkenin kurucusuna saygı du-ya-cak-sın

      Yorumla
    • -Goncigogo-
      -Goncigogo-
      +1 yıl

      sende osmanlinin ataturkten daha gercek daha #mutisss oldugunu kabul #edeceksin! ataturk diye bir gercek yok! yossi kohen gidip arastirin!!

      Yorumla
    • Poinem
      Poinem
      +1 yıl

      Anan anlaşma yapmıştır tabi ;)

      Yorumla
  • ciganoq7
    ciganoq7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    burada atamıza sallıyanlanlar adam olmadıkları için hertürlü lafları söyleyebilir evet devam edebilirsiniz şimdi..

    4
    0 Yorumla
  • Beril439
    Beril439 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    babalarının kim olduğunu sağladığı için sevmiyorlar.

    6
    0 Yorumla
  • silivri83
    silivri83 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    O sevmeyenler Atatürk'ü anlamayanlar ya da yanlış anlayanlar.

    4
    0 Yorumla
  • BazendeOylesine
    BazendeOylesine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sevmiyorum. Nedeni uzun. Ayrıca gercek tarihi bilsen sen de sevmezsin.

    7
    2 Yorumla
    • gereksizayrıntı
      gereksizayrıntı
      +1 yıl

      uzun nedenini anlatabilir misin? mesajını bekliyorum.

      Yorumla
    • BazendeOylesine
      BazendeOylesine
      +1 yıl

      şu an cidden uyumak üzereyim ve kemal icin uykumdan olamam. Eger gerçekten ogrenmek istiyorsan anlatirim konusuruz.. yok kemik zihniyetliysen ya da izmirliysen ki bunlarin ikisi ayni sey.. yorma beni.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    o lider hakkında neler biliyorsun?
    kaç farklı kaynaktan araştırma yaptın?
    ben söyleyim yalnızca okulda öğretilenleri biliyorsun
    ve yine ben söyleyim yanlızca twitterda gördüklerin yancı medyadan yansıyanlar ve nutuk saçmalığı

    0
    0 Yorumla
  • Cikcikkuş
    Cikcikkuş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    sonsuza kadar saygm var. sevgimde ama saygım ölene kadar olcak. yaptıkları devletmiz için milletmizin için unutulmaz zaten. ama sevgim olarak çok fazla yok neden bilmiyorum.

    3
    0 Yorumla
  • DonQuixote
    DonQuixote Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Atatürk devrimlerini halen sindiremeyenler çoğunlukta. Birileride kuru kemalistlik yaparak tuz biber olmakta zaten. Etki tepkiyi doğurur. Hiç kararında bırakmasını bilemiyoruz. Atatürk sevgisi yerine nefret tohumları ekildi.

    3
    0 Yorumla
  • greencityboy
    greencityboy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Atatürk'ü babalarının kim olduğunu bilmelerini sağladığı için sevmiyorlar!

    6
    0 Yorumla
  • Mems00
    Mems00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Vallah ben kürdüm, memleket konya, turkiye, bayrak desen turk bayragi, dil desen türkce, pasaport desen türk, deen desen islam. Arkadaslarim türk. Türkiyem icin canimi bile veririm. Atatürkü de severim ama bide Dersim olayi var...

    0
    5 Yorumla
    • Mems00
      Mems00
      +1 yıl

      Bazen kürt olmak agir geliyor insana. Kürtüm desen PKK derler, Türküm desen, hayin derler..

      Yorumla
    • süslüpanter
      süslüpanter
      +1 yıl

      o zaman Türkiye Cumhuriyeti vatandasıyım de arkadasım ırkçı değiliz

      Yorumla
    • nazzz92
      nazzz92
      +1 yıl

      Konyalı sin ve kurtmusun. ilk kez duydum

      Yorumla
    • Gsarayli
      Gsarayli
      +1 yıl

      Azınlık olarak doğu dan göçme ler var. her şehirde olduğu gibi. Konyalıların geneli Türk'tür. Azınlığı kürt.

      Yorumla
    • berke_kilic87
      berke_kilic87
      +1 yıl

      İnsanın içinde hüzünleri olabilir başkan son cümlenden bunu çıkartabiliyorum. Türklük, Kürtlük aradaki tek fark zenci ile beyaz gibi bir şey önemli olan bu dünyada insanlık, öte dünyada takva, kurduğun cümleden de anlaşıldığı gibi adam olmak önemli olan.. Adamsın dostum.

      Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Milliyetçiler pek sevmez genelde.
    Sevsin sevmesin herkesin kendi şeyi.
    Kimse sevmek zorunda değil elbet ama hakaret etmek hoş değil.

    3
    1 Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      ULAN SEN NE DIYORSUN ASIL MILLIYETCI SEVER KENDISI DE MILLIYETCIYDI

      Yorumla
  • Footyfanaticfn
    Footyfanaticfn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevmek zorunda kimse değil ama saygi gostermek gerek ben putlastiran taparcasina davrananlardan nefret ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • werasor
    werasor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    çünkü atatürk kuranları yaktırdı
    hacı hocalarımızı bir gecede cahil bıraktı
    bacılarımızın saçını çekti
    halifeliği kaldırdı
    ülkemize batılı adetler getirdi
    dokuzkattatçokanattımızı yedi

    2
    0 Yorumla
  • brkfrk66
    brkfrk66 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bana göre sıradan gelmiş liderlerden biri nefretim yok ama aman aman sevgimde yok
    putlaştıranlarada sinir oluyorum öyle aşırı adamdan nefret edenlerede

    2
    0 Yorumla
  • cavenaghi
    cavenaghi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben sevmiyorum değilde abartmıyorum sevgimi. O olmasa bu Türk milleti başka bir kahraman çıkartırdı. Üstelik tek başına birşey başarmadı. Benim dedem senin deden savaştı.

    1
    4 Yorumla
    • okbyes
      okbyes
      +1 yıl

      nah çıkartırdı servde sürünürdünüz

      Yorumla
    • cavenaghi
      cavenaghi
      +1 yıl

      Sürünürdünüz derken? Sizli bizli mi olduk şimdi vay be adam geçmişteki atalarımıza siz diyor

      Yorumla
    • BERXTR
      BERXTR
      +1 yıl

      Hadi savaşlarını o olmasa ermeni olurduk falan muhabbetlerinide geçiyorum O olmasaydı eğer beyazlar içinde araplar gibi diğer ülkelerden 20 yıl geriden gelen asalak bir millet olurduk

      Yorumla
    • cavenaghi
      cavenaghi
      +1 yıl

      Araplar herşeyiyle bizden önde?

      Yorumla
  • Melissa18
    Melissa18 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir onlara sor bakalim kendilerini seviyorlarimi Atamizi sevsinler

    5
    0 Yorumla
  • Barmennn
    Barmennn Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Ataturku sevmemek icin ya delirmis ya da cahil kalmis olmak gerekir.

    5
    6 Yorumla
    • Єναηєscєηcє
      Єναηєscєηcє
      +1 yıl

      aksine aklım yerinde

      Yorumla
    • harunfes
      harunfes
      +1 yıl

      Ben diyorum ki , Ataturk iyi ki olmustur. Iyi ki yoktur. Mustafa kamal , Turkiye'ye zarar vermekten baska birsey yapmamistir.

      Yorumla
    • xhamster06
      xhamster06
      +1 yıl

      Cahillik başa bela

      Yorumla
    • BazendeOylesine
      BazendeOylesine
      +1 yıl

      Komik misin sen?

      Yorumla
    • Barmennn
      Barmennn
      +1 yıl

      Sizofrenisin aklinin yerinde oldugunu saniyorsun ama degil.

      Yorumla
    • Barmennn
      Barmennn
      +1 yıl

      1923 te devleti kuran adamin 2014 te hala o kurdugu devletin bayraginin golgesi altinda rahat rahat dunyaya kafa tutarak yasiyorsaniz ve sevmediginizi soyleyip hala bu memlekette yasiyorsaniz ya aklinizdan suphe duymalisiz ya da cehaletinizi anlayip susmalisiniz.

      Yorumla
  • hugeboy
    hugeboy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Sevmem için bir neden yok. Asıl soru su size ezberlwtilen şeyler hariç ataturku neden seveyim? bir neden gösterin

    3
    0 Yorumla
  • uykusavar
    uykusavar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Neden çünkü Suriyeliler gibi olmak istemelerinden, mülteci olup vatansız bayraksız olmayı istemelerinden

    2
    0 Yorumla
  • emreartuk
    emreartuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Önceden en çok seven bendim ama şu an onun bazı özellikleri ve yaşadığım şehrideki ahmakların ona peygamber gibi davranmaları buna neden oldu

    2
    0 Yorumla
  • okbyes
    okbyes Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    kendini aydın sanan cahillerle doluyuz en kötüsüde bu.
    Ayrıca biz bize yeteriz halkımızın %50si sever atatürkü

    1
    0 Yorumla
  • rock4everb
    rock4everb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu soruyu sormana gerek yok bence. Gercekten onun getirdigi alfabeyle kattigi emege saygisizlik edenleri gormeye hic gerek yok. Kendi kulvarinda takilsinlar salla

    2
    0 Yorumla
  • Recommm
    Recommm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kürd'üm ama öncelikle müslümanım Atatürk'ü görmeyi tanımayı isterdim doğrusu böyle bir lideri görmek ya da onu tanımak benim için gurur kaynağı olurdu.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    onu sevmediğini özgürce ifade edebiliyor olmayı bile aslında ona borçlu olduğunu bir an önce hatırlaması gereken insan modelidir kendisi...

    4
    0 Yorumla
  • melihsahin
    melihsahin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    Atatürk'ü sevmiyorum diyenlerin mazeretlerinin samimiyetine inanmıyorum..

    2
    5 Yorumla
    • harunfes
      harunfes
      +1 yıl

      Ben sahsen sevmiyorum. Onun kemiklerinin uzerine benzin dokup yakarim problem degil benim icin.

      Yorumla
    • melihsahin
      melihsahin
      +1 yıl

      Ülkemizi soyup soğana çevirenlerin, kul hakkı yiyenlerin evlerine ateşler salsın yüce Rabbim.. Ve bunlara destek olanların da..

      Yorumla
    • aselban
      aselban
      +1 yıl

      Atalarinin mezar tasinda ne yaziyor okuyamayan tek milletiz

      Yorumla
    • melihsahin
      melihsahin
      +1 yıl

      Osmanlılardan bahsediyorsun galiba..

      Yorumla
    • aselban
      aselban
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • sezginkara
    sezginkara Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Cogu dinci/cahil ataturku peygamberle karistiran kendi tarihini bilmeyen tipleerdir

    3
    1 Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      Digerlerininde bir bildigi vardir

      Yorumla
  • Rozalina
    Rozalina Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Hiç bir insan bir insanı sevmek zorunda değildir.
    Saygı duyarım.

    2
    0 Yorumla
  • bensizinbabanızım
    bensizinbabanızım Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    kimse kimseyi sevmek zorunda değil bunu sen yargılayamazsın. ben Atatürkçüyüm

    2
    0 Yorumla
  • Neolsun55
    Neolsun55 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Harf inkilabin dan dolayi yoksa ülkeye çok faydasi oldu

    1
    0 Yorumla
  • Ali-Yazıcı
    Ali-Yazıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevmiyorum. Fakat öfke tarzı duygular beslemiyorum. Saygım var bu yuzdende kötülemek adına şeyler yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • Gokaybey
    Gokaybey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Artik biraksak ataturku tartismayi. Tartisma hicbir zaman ataturkun lehine olmuyor. Hassasiyetinizi anliyorum ama tartistikca ataturke zarar veriliyor.

    0
    2 Yorumla
    • Syhn5858
      Syhn5858
      +1 yıl

      Ölü birine sen ne kadar zarar verebilirsin?

      Yorumla
    • Gokaybey
      Gokaybey
      +1 yıl

      Ataturk dusmanlarini cogaltmak. Ve milleti bolmek gibi zararlari var.

      Yorumla
  • BatuN
    BatuN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Siz nasıl #İnönü'yü sevebiliyorsunuz ben asıl ona şaşırıyorum?

    1
    0 Yorumla
  • azddddd
    azddddd Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Toprakları o kurtarmadi bir ülkenin kurtuluşunu tek bir insana baglamayin

    3
    3 Yorumla
    • Onurc67
      Onurc67
      +1 yıl

      Demi zaten Atatürk olmasaydı padişahınız devleti kurtaracaktı..

      Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      bunu ataturkun kendisi de soyluyor evladim bize bilmedigimiz seyler soyle :D

      Yorumla
    • azddddd
      azddddd
      +1 yıl

      Atatürk tam tersini söylüyor yavrum Kazım Karabekir sirf bir milletin kurtuluşunu bir insana baglayamazsiniz dediği için vatan haini ilan edildi

      Yorumla
  • Otabokasıkılanadam
    Otabokasıkılanadam Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sevmem için bir neden göremiyorum. Sevmesem de saygı duyarım. Odamda küçük bir portresi bile var.

    2
    0 Yorumla
  • Utopikzihin
    Utopikzihin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Tanımadığın insanı sen nasıl seviyorsun? Aciklayabilir misin?

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sana Gore Oyle cunku oyle Anlatilmis ve oyle biliyorsun

    Git kahiredeki kitaplari oku orda gercekler yazar.
    Kurtulus savasini baslatan Vahdettindir.

    1
    3 Yorumla
    • haydigelraks
      haydigelraks
      +1 yıl

      He ok adbjasvdajdbs

      Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      ahahahah

      Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      gozumden yas geldi allah da seni guldursun :D

      Yorumla
  • çirkinentel
    çirkinentel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Afganistan - hamit karzai
    Irak - celal talabani
    Türkiye - kamal atatürk
    Sence sevmeli mi?
    Örnekleri çoğaltabiliriz

    2
    0 Yorumla
  • Şairevlenmesi
    Şairevlenmesi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sirozden ölmesi benim için yeterli ama saygım var nede olsa onun başarılarıyla bu topraklardayız. Sevmem ama nankör değilim kısaca

    2
    2 Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      mehmet akif de sirozdan oldu bnun hakkinda ne diycen? ha bastan soylim Akif Ersoyu cok severim sadece ornek verdim... ataturk ickiden olmedi sana anlattiklari gibi.

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Mehmet akif hakkında ne diycen diyo ya. Yukarda mehmet akifimi sormuş atatürkümü. Ben sorulana cevap veririm nazım hikmeti sorsaydı onun hakkında yorum yapardım ki mehmet akifi severim. tamam tamam içkiden ölmedi hadi ii geceler moruk @Nağmağlup_Tēmür

      Yorumla
  • ruyatiyatrosu
    ruyatiyatrosu Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Mantikli bir aciklamaya gerek yok bence seven sever sevmeyen sevmez.
    Bir insana neden seviyorsun ya da sevmiyorsun sorusu sorulmamali

    0
    0 Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    sevmememin nedeni; atatürkü sevenler kutsallaştırıyor, tapıyor ben buna karşıyım

    1
    2 Yorumla
    • ApranaxPh
      ApranaxPh
      +1 yıl

      Bir adamı sevenler yüzünden o adama nasıl sevgi beslemezsin, böyle saçma mazeret olur mu?

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Atatürkçüler biat kültürü nedir bilmez. Kutsallaştirilan birini ariyorsaniz Cumhurbaşkanlığı koltugunda oturana bakınm ona dokunmak ibadettir diyenler, erdogan 2. Peygamber diyenler akp li protoplazmalardır

      Yorumla
  • sadeceseks
    sadeceseks Takip Et
    Xper 2 Yaş: 56
    +1 yıl

    Bu soruyu sorarak neden vatan hainlerine fırsat veriyorsun?

    3
    0 Yorumla
  • ayn1299
    ayn1299 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    sevmemek değil. aşağılayanlar kadar putlaştıranlara da kızıyorum ben.

    2
    0 Yorumla
  • ferhatDmR
    ferhatDmR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    PEKİ PAMPA BENDE SANA SORAYIM VAHİDEDDİN İ NEDEN SEVMİYONUZ

    1
    2 Yorumla
    • haydigelraks
      haydigelraks
      +1 yıl

      Ülkeyi kurtarmak yerine Ingilizlere domalttığı için olabilir mi mesela? Sonra aynı ingilizlerin yanına kaçıp o topraklarda öldüğü için mesela?

      Yorumla
    • ferhatDmR
      ferhatDmR
      +1 yıl

      peki sen ingiliz kaynaklarının bu yalanları bize yutturduğunu biliyormusun

      Yorumla
  • vForVen
    vForVen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevmiyorum ama sadece atatürkçüyüm diye midem bulanıyorum ya sanki atatürk bizi kurtardı diye mi seviniyoruz gerçekten çok saçma hiç sevmem.

    1
    8 Yorumla
    • ApranaxPh
      ApranaxPh
      +1 yıl

      Sen cümle bile kuramıyorsun daha :) sevme sen farketmez :)

      Yorumla
    • vForVen
      vForVen
      +1 yıl

      Yazarken dikkat etmedim çünkü teldeyim tekrar yazayım. Atatürkçüyum diyenlere nefret ediyorum hepsi bu hadi uza

      Yorumla
    • vForVen
      vForVen
      +1 yıl

      Uzun hikaye yazmana gerek yok by

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Akpnin istedigi genclik bu olsa gerek, utaniyorum sizden..

      Yorumla
    • vForVen
      vForVen
      +1 yıl

      Akpliyim ama ataturku sevmıyorum

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Akpli oldugundan şüphem yok zaten. Atatürk'ün Türk halkına emanet ettiği Ataturk orman cifligine senin benim vergimle 1000 odalı kaçak saray yaptı hala akp diyorsun ilginç. Halkimizin aydinlanması lazım. 5 tl çalan 15 yılla yargılanırken ayakkabı kutularında milyondolarları götürenler elini kolunu sallayarak geziyor, bu akil almaz bir olay

      Yorumla
    • vForVen
      vForVen
      +1 yıl

      Ya bak ben öyle şeylere takmıyorum sadece akp oy veriyorum başka bir şey yapmıyorum. Atatürku seviyorum guzelde yani saygı duyduğum var sadece en nefret ettiğim şey"ATATÜRKÇÜYÜM"diyenlere nefret ediyorum yani hep ataturk bune ya neyse sizinle yazmak zorunda değilim

      Yorumla
    • vForVen
      vForVen
      +1 yıl

      Ha birde chp oy bile vermem hiç akılı yok hemde cahil

      Yorumla
  • kittypurry
    kittypurry Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendi dinlerinden olmayan kimseyi sevmez bunlar.

    6
    4 Yorumla
    • kittypurry
      kittypurry
      +1 yıl

      -Ki Mustafa Kemal ateist mi bu tartışılır?

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      @kittypurry
      Haklisin yukaridada ornegi var zaten erkeklerden biri yzmis

      Yorumla
    • kittypurry
      kittypurry
      +1 yıl

      Amann ppppppppfffffffttttttttttt çok da fifi :P

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      Hahah +1 :d

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tabiki kimin doğru kimin yanlış olduğunu bilmek önemli peygamberini bilmeyen lider olarak görmeyen bir insan varken hiçbirşeye şaşırmıyorum asıl değerler varken diğerlerine kafa yoramam malesef

    0
    0 Yorumla
  • Windows_29
    Windows_29 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Resmi tarih OKUMAYAN herkes onu sevmez. Ben iyibir Atatürkçü idim. İzmirde büyüdüm. Gerçek tarihi yani resmi olmayan tarihi öğrenince , gerçekler

    0
    3 Yorumla
    • Windows_29
      Windows_29
      +1 yıl

      Gerçekleri öğrenince herşey değişti.

      Yorumla
    • tartaruss
      tartaruss
      +1 yıl

      :)) bonzai kafası bu olsa gerek resmi olmayan tarih mi olur bende sana derim ki resmi olmayan tarihe gore osmanlı hristiyandir. Beyin calismayinca istersen marsta büyü ne farkeder.. Şehir efsanesi değil bu tarih tarih. Devletin arşivinde takir takir belgeleri olan tarih. Resmi olmayan tarihe göre sen bu donemde yasamiyorsun orta çağda yasamissin hadi dön çağına :)

      Yorumla
    • Windows_29
      Windows_29
      +1 yıl

      Bu yazdıkların tarih biliminden ne kadar uzak olduğunu gösterir. Senin inandığın sana, benimkisi de bana. Birde kuş kadar beynine çalışmasını öğret, azcık okusun, öğrensin. İlk okulda öğrendiğin bilgilerle konuşma

      Yorumla
  • Mubat
    Mubat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben dogulu birisiyim bizim orada atatürkü dinsiz islam düşmanı olarak bize tanittilar

    1
    2 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Niye senin okuma yazman yok mu

      Yorumla
    • Mubat
      Mubat
      +1 yıl

      İnsana kücük yaştan beri bu adam kötü derse özellikle bu söyleyenler ailense o zaman durum farkli olur. sen kücükken atam atam diye büyüdün biz apo apo diye

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Atatürk ülkeye tecavüz etmiş öyle diyolar..
    araştırdım doğru çıktı :/

    0
    0 Yorumla
  • Careks
    Careks Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    kişiliğini kimse sevmek zorunda değil ama askeri karakterine saygım sonsuz.

    0
    0 Yorumla
  • ExPeRaDO
    ExPeRaDO Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    10 kasımda bile ölmeyen birisidir bu sevmiyorum çnkuher şeh açıkce net

    0
    0 Yorumla
  • kavunkarpuzpöffü
    kavunkarpuzpöffü Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çünkü onlar haindir. Tek bir açıklaması bu.

    6
    0 Yorumla
  • ggizemnur
    ggizemnur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    meyve veren ağaç taşlanır

    6
    3 Yorumla
    • Leylifer61
      Leylifer61
      +1 yıl

      Meyve ne?

      Yorumla
    • Nağmağlup_Tēmür
      Nağmağlup_Tēmür
      +1 yıl

      @leylifer61 bugun kurani kimin sayesinde anlayarak turkce okuma sansina sahipsin? :)

      Yorumla
    • Syhn5858
      Syhn5858
      +1 yıl

      Allahın sayesinde?

      Yorumla
  • Devamını Gör (25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Atatürkü sevmeyenler, Neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Atatürkü sevmeyenler niçin sevmiyor? 14 cevap verildi
Atatürk’ü neden sevmiyorlar? 10 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler niye sevmiyor? 34 cevap verildi
Atatürkü neden sevmeyenler var? 8 cevap verildi
İNsanlar neden Atatürk'ü sevmiyor? 13 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨