Önceden erkeksi bir adamdım, ama şimdi tamamen kadınsıyım ve evde kalmış bir eş gibiyim, bu kötü mü?

Bugün giydiğim kıyafet bu.
Önceden erkeksi bir adamdım, ama şimdi tamamen kadınsıyım ve evde kalmış bir eş gibiyim, bu kötü mü?
Önceden erkeksi bir adamdım, ama şimdi tamamen kadınsıyım ve evde kalmış bir eş gibiyim, bu kötü mü?
Cevapla