Kendimi kadın gibi hissetmeye başladım sizce bırakmalı mıyım?

6 sene önce annem doğum yaparken veffat etti 2 tane kız kardeşim dünyaya geldi o zaman babam çok kötü durumdaydı bende okulu bırakıp babama destek olmaya başladım ev işlerini yapıp ev ihtiyaçlarını gidermeye odaklandım o sırada babam çalıştığı içinde kız kardeşlerime hem annelik hem babalık yapmam gerekti ancak dediğim gibi babam denizci olduğu için iyice ev hanımı oldum şuanda erkekten çok kadın gibi hissediyorum sizce bu işleri bırakmalı mıyım ama 6 yaşındaki kardeşimi sürekli uzun süreli işe giden babama nasıl bırakabilirim ki
Kendimi kadın gibi hissetmeye başladım sizce bırakmalı mıyım?
Cevapla