Erkek arkadaşım bana sürekli "kendimi kız gibi hissediyorum" falan diyor yani ne demeye getiriyor?

Çok fazla samimi olmadığım bir arkadaş ama bu aralar öyle sohbet muhabbet falan derken bana zırt bırt sürekli "kendimi kız gibi hissediyorum, ben kızım" gibi gibi şeyler demeye başladı hayır yani ters bir şey de demek istemiyorum ama bir yerden sonra can sıkıcı olmaya başlıyor yani normal bir şey mi bu yoksa ben mi çok kasıyorum?

Erkek arkadaşım bana sürekli "kendimi kız gibi hissediyorum" falan diyor yani ne demeye getiriyor?
Cevapla