Eskiden bu sorun daha fazlaydı ama artık biraz daha çekirdekleşmeye döndü aile yapıları.

Böyle bir sorun karşınıza çıksa tepkiniz nolurdu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eskiden bu sorun daha fazlaydı ama artık biraz daha çekirdekleşmeye döndü aile yapıları.

Böyle bir sorun karşınıza çıksa tepkiniz nolurdu?
Kesinlikle böyle bir şey yapmam çevremde bunun örnekleri var halamın damadı halamla beraber yaşıyor halamın eşi vefat etti onunla beraber yaşıyor kızı halam çocukları birlikte yaşıyorlar adamı adam yerine koymuyorlar çoğu zaman o yüzden böyle bir şey kesinlikle kabul etmem herkesin evi ayrı olsun rahat olsun
Her ne kadar bu durumu istemesem de istisna durumlarda ve zorunda kalırsam kalırım ama bu bir çeşit hapis gibi. Kendi evine geçtikten sonra baba evi bile hapis gibi geliyor insana.
Eşim isterse tabi ki de kalırdım çünkü eşimin mutluluğu benim için önemli ama normalde hayır kalmazdım sanırım. ayrıca burada çok iyi anlaşabilmek de önemlidir benim için.
Bakıma ve bize ihtiyacı olan bir ailesi varsa kalırdım. Bu durum benim için sorun teşkil etmez. Aksine sevdiğim adamı, böyle güzel bir insan haline getirdikleri için onlara sıkı sıkı sarılırdım.
Cevap
27Cevap
Görsel harika 😂😂
Hayır yaşamak istemezdim kesinlikle
Çok hoşuma gitmezdi ama geçici olarak kalırdım şartlarım yeterli değilse ve o şartları değiştirmek icinde çalışır kendimi o durumdan çıkarırım. Yakın oturmaya daha ılımlı bakıyorum.
Iyi insanlarsa kalırım hatta benim de ailem olurlar ama bence çiftlerin özgür alanları olmalı. Bu sadece bizim için de değil eşimin ailesi için de gecerli
:) genıs ev lazım ya da anlayıslı bırey
Orası öyle en güzeli ayrı olmak ama şu anda kendi ailemle bulamadığım şeyi eşimin ailesi ile bulursam ve anlayışlı olup yaşamamamiz gerekirse yaşarım
Ama her türlü ayrı yaşamak
e tabı özgurluk baska
Zorundaysam eğer sıkıntılı bir dönemse kısa bir süre olacağına eminsem evet ama onun dısında hayır
Ben kendi ailem'in evinde kalamiyorum.. bayramlarda ziyaret edebiliyorsam buna sevinebilirler.
Kendi halindeyse benim hayatıma müdale etmiyorsa evet ama öyle kayınvalide nerdeeee varsa öyle kayınvalide getirsin oğlunu nikah kiyicam hemen 😂😂
Kalınmaz ya illa sorunlar çıkar ortaya ben de alttan alan biri değilim boşanmaya kadar gider yani :D
Mecbur kalırsam belli izaman idare ederim sonra kendi evime !!
Kalınabilir farklı odada yorgan battaniye altında rahat rahat takıldıktan sonra
Normalde kalmak istemem ama eşim kalmamı isteseyedi o zaman kalabilirim
Kalırdım ama işte onlar beni çekebilir mi sorun o 🤣
Belirli bir zamana kadar, en fazla 1ay daha fazlası abartı olur. O insanlara da yük oluruz.
Asla kalmadım. Benden böyle bir şey isterse de ayrılırdım.
Asla kalmam. Ters bir karakterm vardr kesinlikle bı kavga tartışma olur
görsele bakacak olursak katliam söz konusu en iyisi ayrı ev tutmak
Kalmam büyük konuşmak gibi olmasın ama
Ben sevdiğim insanla ayrı evde oturmak istiyorum
Kalmam
Kalanın kendine saygısı yoktur (hastalık, ciddi maddi sıkıntı varsa o ayrı tabi)
Doğrusunu söylemek gerekirse bende istemem.
Hayır çünkü eşimle baş başa kalmak isterdim ama eğer yaslilarsa vs o zaman bakardık
Kalmazdım rahat edemem 😄
aynı evde yaşamam ama altlı üstlü oabilir
Kısa süre kalabilirim ama beraber yaşamam
Bir bakım ihtiyacı varsa taniki idare edilir ortam
Bakıma ihtiyaçları yoksa kalmam.
Geçici bir süreyse kalırım yıllarca kalamam
Kalırım neden kalmayim
Hayır yaşamak istemezdim
Hayır istemem. Neden isteyim ki
Olmaz öyle
#Mirliva
Ev üstüne ev olmaz
Ev üstünde ev olmaz
#Hükümdar
Hayır gerek yok
Hayırr..
Kalmak istemem
Kalıyorum MAALESEF
hayır yaşayamam
Hayır rahat edemem.
Olabilirde olmayabilirde
Hayır asla
Kalmak istemem
Hayır
Hayır.
es gider:)
Kalmam
Hayır kslmam
kalmam.😒
Hayır kalmazdım devamlı
Çıksın.
Zenginlerse kalırdım
Kalırım
Rahat edemez kimse
Kalmak istemem
Kalırım
Hayır
kalmazdım
Hayır
Değişik
Allah korusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?