Eşinizin ailesiyle birlikte yaşar mıydınız?

Soru basit ama biraz uzun biz geniş bir aileyiz babam hep beraber yaşamamız gerektiğini söylüyor (öyle olsun istiyor).

Evimiz çok büyük herkesin kendine ait bir yatak odası var her odada banyo var yani o yönden sıkıntı yok. Evde 7 kişiyiz babam annem abim yengem kız kardeşim bir de ben. Dediğim gibi ev çok büyük dubleks evde 6 oda var. Ciddi düşündüğüm kız arkadaşıma bu soruyu sormadan önce burada sorayım dedim. Siz eşinizin ailesiyle beraber yaşar mıydınız (anne babayı belki sıkıntı etmeyebilirsiniz ama biz de abim kardeşim yengem falan da var.)

Eşinizin ailesiyle birlikte yaşar mıydınız?
Cevapla