Türkiye’deki çarpık kentleşme sorununu neden kimse dile getirmiyor?

Türkiye’deki çarpık kentleşme sorununu neden kimse dile getirmiyor?
Birkaç ülkedeki şehirleşme düzeniyle Türkiye’yi karşılaştıralım:
.
🇺🇸 ABD’de şehirleşme düzeni 👇

🇺🇸
🇺🇸

🇸🇦 Suudi Arabistan’da şehirleşme düzeni 👇

🇸🇦
🇸🇦

Türkiye’de şehirleşme DÜZENSİZLİĞİ 👇

🇹🇷
🇹🇷
🇹🇷
🇹🇷

Türkiyede neden çarpık kentleşme bir sorun değilmiş gibi davranılıyor? YAŞADIĞIMIZ ŞEHİRLERİN KELİMENİN TAM ANLAMIYLA BERBAT HALDE OLDUĞUNU DÜŞÜNEN SADECE BEN MİYİM LAN?

Türkiye’deki çarpık kentleşme sorununu neden kimse dile getirmiyor?
Cevapla