3 ay

Sizce de Türkiye’de nüfus aşırı artıp her yeri kalabalık ve yaşanmaz hale getirmedi mi?

Aşırı yoğun kalabalık oldu her yer 10 sene önce asla böyle değildi her yer kalabalık şu an nefes alınmıyor küçük şehirler bile aşırı doldu ev kalmadı iş kalmadı aşırı insan artışı yüzünden böyle değil mi sizce de hayat çok zorlaştı sanki yoğunluk yüzünden

Sizce de Türkiye’de nüfus aşırı artıp her yeri kalabalık ve yaşanmaz hale getirmedi mi?
Cevapla