Japon işadamı gibi mütevazi olmak gerekmiyor mu? Askeri ücretlide bile son model telefon var. Hazıra konmak marka düşkünü olmak utanç verici 🙈 değil mi? Son 15 20 senedir anca kedi olalı bir fare 🐭 tuttuk.
Rahatına düşkün yatırımı üretime bilgiye yapmaktan aciz bir millet miyiz?
Evet maalesef tamamen tüketim toplumu haline geldik ve bu bizim tercihimiz milli olan şeyleri beğenmedik Avrupayi bir hayat özendik sonucunda da gösteriş meraklısı insanlar haline geldik aslında bu içimizdeki eziklik duygusunun dışarıya bu şekilde vurması ayranı yok içmeye atla gider … toplum olarak bizi en iyi özetleyen söz bu olsa gerek
Kesinlikle öyleyiz🙈 zaten japonlar zeki insanlardır gerçekten kendilerini geliştirmişlerdir mesela statium da maç izlerken maç bittikten sonra seyirciler kendi çöplerini toplarlar. ama bizde olsa her yeri kirletir arkalarına bile bakmazlar