Ülkemiz neden teknolojiyi insan yararına veya kendi yararına kullanmıyor?

Bence ülkede; belli bir mertebede olmayan insanlar, antika tel kullansa herkesin fazla vakti ve son derece zeki gençlerimiz olur. Bence 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Ülkemiz neden teknolojiyi insan yararına veya kendi yararına kullanmıyor?
Cevapla