Tuvaletten sonra el yıkamak bu kadar zor mu?

Arkadaşlar annemi birkaç kez tuvaletten çıktıktan sonra elini yıkamamış bir şekilde gördüm. Her defasında uyardım. Sonuçta yemekleri yapan o, ütü yapan birçok işi yapan o. Benim uyarimdan sonra gidip yıkadı ama ben her an onun tuvaletini kontrol etmiyorum sonuçta. İllaki bizim görmediğimiz anlarda yıkamadan çıkıyordur diye düşünüyorum. Bu durumdan, yemeklerden tiksinmeye başladım fazlasıyla. Erkek arkadaşım da bu tarz konularda çok hassastır. Kaç kez annemin elinden kek yedik. Söyleyemem annem böyle böyle yapmıştır yeme diye. Tiksinir ilerde hiç yiyemez. Küçük olarak büyüğümü bu konuda uyarmaktan bıktım. Bu konuda ne yapmam gerekir? Sürekli uyarmak istemiyorum ve benim ciddiyetimi anlasın diye sizce ne yapabilirim lütfen fikirlerinizi belirtin?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek arkadaşımla geçen gün dışarda yemek yemeye gitmiştik. Garsonun tuvaletten sonra ellerini yıkamadığını gördüğünü ve ne kadar iğrenç olduğunu söylemişti. Aklıma direkt annem geldi. Cidden bu durumu çözmem laxim artık yoksa anneme karşı da soğuyacağım kavga etmekten sıkıldım bu konuda...
Tuvaletten sonra el yıkamak bu kadar zor mu?
Cevapla