Babam yokken kendimi evin reisi benmişim gibi hissediyorum. Bu normal mi 😨?

Abim olduğu halde sanki eve babamın yerine reisliği ben yapmak zorundayımışım gibi geliyor Ablama biri baksa hemen rahatsız oluyorum bakan kişiyede ben ters ters bakıyorum bakmasın diye (kıskançlıkla hiçbir alakası yok bunun) Annemin erkeklerle konuşmasını istemiyorum bu normal mi? 🙄

Güncellemeler
+1 yıl
İyi iyi normal olması sevindirdi 😀
Babam yokken kendimi evin reisi benmişim gibi hissediyorum. Bu normal mi 😨?
Cevapla