Erkeğin eğitim durumunun kadından daha düşük olması sorun mudur?

Geçenlerde bir görücü geldi. 26 yaşında lise mezunuymuş. Fabrikada müdür yardımcısı olarak çalışıyormuş.

Erkeğin eğitim durumunun kadından daha düşük olması sorun mudur?

Ben tezli yüksek lisans mezunuyum ve bu durum sizce kötü karşılanır mi?

Not: ben aylardır iş bulamıyorum o müdür yardımcısı 😅 demek ki okumak ve dil bilmek bir marifet değilmiş!

Erkeğin eğitim durumunun kadından daha düşük olması sorun mudur?
Cevapla