Görücü usulü tanıştığım kişinin hareketi doğru mu?

ortak arkadaşlarımız tanıştırdı. Beğendim, sohbet güzel ilerledi. O da güya beğenisini ifade etti. Ama aynı zamanda akrabalarının da tanıştırmak istediği biri olduğunu, onunla da görüşmezse ayıp olacağını en azından bir çay içmek istediğini söyledi.

Bu bana karşı ayıp değil mi? Beni beğendiyse onu neden görmek istiyor. Ayıp olacakmış. Görüşmek için söz vermişmiş

Görücü usulü tanıştığım kişinin hareketi doğru mu?
Cevapla