Görücü usulüyle tanıştırılmak istenen biriyle görüşmeyi reddetmekle doğru mu yaptım?

Daha önce hiç sevgilim de konuştuğum biri de olmadı. Geçen akrabalar geldiğinde birinden bahsettiler ben 24 yaşındayım o 30 yaşındaymış. Evlenmeyi düşünüyor musun dediler hayır dedim. Namaz kılan birini arıyormuş. Evi ve takıları hazırmış. Evlenecek birini bulamiyormus. Ama beni görmedi sadece böyle biri var diye bana bahsettiler yani onun haberi yok. Ama ben hemen evlenmeyi düşünmüyorum anlattıklarına göre o hemen evlenmek ister gibi geldi. Sizce doğru mu yapmışım?

Görücü usulüyle tanıştırılmak istenen biriyle görüşmeyi reddetmekle doğru mu yaptım?
Cevapla