Davet edenin hesabı ödemesi gerekmez mi?

O kadar yalvardı ki müsait durumum yoktu, 2 saat görüştük ciğerci de yediğimiz servis tabağı birşeydi hesap 200 tuttu kasada durdu ve ayrı alın dedi ben şok, hani doğum günümü de kutlamadi ona okeyim ama bu hesap işinde davet eden ödemesi hoş olmaz mıydı sizce birdaha iletişimi kestim görüşmek istemiyorum hatta ona bunu dolaylı yoldan nasıl ifade edebilirim bunun hoş olmadığını

Davet edenin hesabı ödemesi gerekmez mi?
Cevapla