Anne olamiyorum ve hamile kadinlari gorunce cok imreniyorum ne yapmaliyim?

Yillarca tup bebek tedavisi gordum ugrastik bunun icin ama olmadi simdi zaten artik yumurtaliklarim da yok artik hic anne olamam hamile kadinlari gorunce cok imreniyorum ne yapmaliyim evlatlik istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Terapiste gidecegim
Anne olamiyorum ve hamile kadinlari gorunce cok imreniyorum ne yapmaliyim?
Cevapla