Burada önemli olan eşinin sana destek olup olmadığı önemli. Onun dışında mesafeni koymalısın. Kimse kimsenin kadınlığına anneliğine laf edemez. Hele ki bunu yapsn yine bir kadın ne kadar acı. Madem oğluna layık bulmuyordu bir varil alıp oğlunun turşusunu kursaydı. Sınırlarınızı çizin. Yoksa ihlal edenlere yapabileceğiniz tek şey sessiz kalmak ve ağlamak olur.
Kaldı ki yakında anne olacaksın. Bunlarla mı uğraşacaksın anneliğine ve çocuğuna mı odaklanacaksın buna karar ver. Eşinle konuş sınırlarını belirle. Yoksa haddini bilmeyen herkes sana böyle had bildirir. Kendine saygın varsa bunu yap. Eşin destekçin değilse emin ol bi yerde patlak verir. Hep derim herkesle evlilik yapılmaz. Bakın buradı çok önemli ;)00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılHamileymissin, kocanin arada olmasina üzüldüğünü yazmişsin..
Senin kocani düşündüğün kadar birazda kocan seni düşünseymiş.
Canim benim, suç kaynanada değil
Oğlunda..
O insan varlığı dediğimiz şey bunları rahat söylüyorsa müsade verilmiş
Oğlu sus pusmu kalıyor kaynana rahat rahat bunları sana söylerken.
Birinçisi;
Çocuk kendi evinde olmalı bir başkasının evinde degil. Bir kere burada kendi rahatını ve lüksünü düşünüyorlar.
Yardımada ihtiyacın olacaktır
Madem sana yardıma ihtiyaçlarının olduklarını düşünüyorlar. Onların yardımına hıtıyacın yok
Sana onlar en iyisi bakmaz, sana en iyi bakan kendi annen kendi yakınların kendi sevdıklerımindır.
Kocanın ailesi gelse birde o logusallık halınle seni yer bitirirler
Herşeye maydonoz olurlar
Sütün herkes gibi gelmeye bilir 3-4 gün
Ona laf yaparlar şuna buna
Senin huzura hitiyaçın olacak
Vallah bir yakının gelemezse
Yanlız ol, yorgun bıtkın ol bundan iyi.
Allah sana hayırlı doğumlar nasıp etsin
O kocan için dediklerimide bir düşün:)02 Yorumla
Soran+1 yılKocam bunları bilmiyordu çünkü o yılan oğlunun yanında süt dökmüş kedi gibidir ama ben en sonunda paylayıp ağlayınca ve eve dönünce o da peşimden geldi:)
Cevap sahibi+1 yılKayın valıden saf saf boş konuşmuş olmasınmı?
Yoksa hep sizi dışlayıp sürekli pis pismi konuşuyor?
Çahıl demişesinizya o yüzden şimdi bazen oluyor böyle
+1 yılBen buradakiler kadar ılımlı ve kibar yaklaşamıcam. Kaynanan hasta ruhlu biri ve seni çılgınlar gibi kıskanıyor. Belaltı vurmaya çalışmasından anla bu bir. Canının istediğini söylesin sen asla duyma duvara söylüyomuş gibi hissetsin cunku tepkilerin onu daha da eglendiriyor asla duyma bu da iki. Ve bu çocugu nerde nasıl büyüteceğin de sadece seni ilgilendirir anneni kendine getiremiyorsan kaynanana da gitme evinde otur buda üç. Kocaman kadınsın kararlarını uygulayacak yaştasın ben evimde mutluyum çocuğuma kendi evimde bakıcam de kararlı görün o sana yeter. Kaynanan cahil ve kıskanç bi kadın onu sakın ola sevindirme kocana anlatıpta durma aranızın açilmasina sebep olur o annesinin ne oldugunu senden daha iyi biliyo yüzleme bence ne güzel bebişiniz geliyormuş onun mutluluğuna odaklanın
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet söylediklerinin hepsine katılıyorum. Bizim kendimize ait evimiz imkanlarımız var. Bu çocuğu ben dünyaya getirme konusunda yılarca düşündüm yatırım yaptım. Cahil birinden akıl almaya ihtiyacım yok. Sadece bu süreçte kocamın arada kalmasını istemedim kırmamak için onlara gitmeyi kabul ettim
- +1 yıl
Madem kabul ettin kaynanani duymucaksin kocanada sikayet etmiceksin canim edersen daha cok arada kalir ne kadarligina gidiyosun
+1 yıl1 ona ne
2 sen doğuracaksın o değil
3 eşin niye annesine uyarı vermiyor anne yeter diye
4 senin annen ne güne duruyor senin annen dururken
5 o zaman eşin senin annenin evine götürsün oda orada dursun
6 eşin annesi ile senin arana ciddi olmasa bile belli bir ara durmasını sağlamalı
7 evliliğe her iki tarafta karışırsa o evlilik sürmez
8 çiftler aileleri arasındaki geçen konuları asla ve asla evliliklerine sokmamalı
9 aileler ikide bir zırt pırt evli çiftlerin arasına girmemeli
10 iki aile çiftlerin arasına evlilikte olan ciddi problem ve büyük konularda taraf olmalı00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSaçmalamış yani bunu demek istemiyorum ama ona mı kalmış
11 Yorumla- +1 yıl
sorularıma yorum yaparmısın
+1 yılBurada önemli olan eşinin seni desteklemesi kimse kusura bakmasın önce insanın kendisine saygısı olması seni tamamlayan ne bir koca ne de bir çocuk kimsenin lafını çekmek zorunda değilsin hayır demeyi bilmelisin ağlaman hamileliğin verdiği hormon dengesizliğinden kaynaklı o yüzden gayet normal anlatmak istediğim ise şu insanların sana ne yapman gerektiğini hakaret düzeyinde söylüyorsa ağzının payını ver de ki sanane kaynana ya da görümce sanane inan sanane kelimesini söylemek bu kadar zor olmamalı o nasıl koca ki hamile karısını kendisi dışında başkasına emanet ediyor istediği kadar annesi olsun kardeşi olsun az kendinize gelin allah aşkına biraz muhakeme yapın gözünüzü seveyim başkaları kırılmasın üzülmesin diye kendimizi görünmez ettik sanane arkadaşım çocuk benim afedersin * benim doğururum çokta güzel bakarım kimseye ihtiyacım yok eğer o koca işe yaramaz asalağın tekiyse boşarım da ki yaptım da aslanlar gibiyim o yüzden herkes her şey geçici bir kere zorluğu tek başına atlattın mı kimseye ihtiyacın olmuyor sadece cesaret edip bir yerden başlaman lazım iyi akşamlar
15 Yorumla- +1 yıl
sorularıma yorum yaparmısın
Soran+1 yılHaklısın canım. Ben kimseye muhtaç değilim. Eğitimliyim, güzel bir işim var. Sadece eşimin arada kalmasını istemedim bunca zaman hep bu yüzden sustum. Ama artık tepkimi gösteriyorum çekinmeden. Çünkü ben de bir insanım üstelik can taşıyorum. Bu düşüncesizliklere katlanmak zorunda değilim.
- +1 yıl
Tabi ki öyle sorunları beraber aşamayacaksak neden yol arkadaşım deriz yanlış mıyım inşallah hakkınızda hayırılısı olur sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınsınız hoşça kalın :)
Soran+1 yılAmin teşekkürler canım
- +1 yıl
rica ederim
u +1 yılEşinin tutumu çok önemli bu durumda. Gerçekten hamile bir insana eziyetten başka bir şey değil. Böyle kaynanalar çoğaldı sanki, kız kardeşimden biliyorum çok çekmişti, ona hep “kulaklarını tıka, duyma” derdim. Çokta güzel anne oldu, bebeğim benim. Ayrıca gördüğüm kadarıyla her ne kadar kaynanada olsa o da senin bir “Annen” ama bu konuda sınıfta kalmış. Önce kendini eleştirsin. Doğuma bu psikolojiyle gireceğin için üzüldüm, bebeğini sağ salim kucağına Alman dileği ile 🙏 yaparsın, başarırsın, kulaklarını tıka..
12 Yorumla- +1 yıl
sorularıma yorum yaparmısın
Soran+1 yılNormalde zaten çok görüşmezdik ve ne derse desin takmazdım. Fakat hamilelikte insan çok hassaslaşıyor üstüne bir de o kadınla aynı evde olunca delirdim
Bu tür konularda eşinize açık yürekli olmak zorundasınız. Eşinizi karşınıza alıp bir insan olduğunuzu , bir psikolojiye sahip olduğunuzu her insan gibi sizinde komplekslerinizin olabileceğini hatırlatmak ya da görmesini sağlamak zorundasınız. Şartlar bu şekilde gitmeye devam ederse bunun altından kalkamayacağınızı ona söylemek zorundasınız. Fakat bunları kavga ederek değil gayet ciddi bir aile toplantısı şeklinde sunmalısınız. Eşiniz bu durumu regüle etmek zorunda kalacaktır. Şayet sizin bu serzenişinize umarsız kalıyorsa aynı konuyu bire bir kayınvaldenizle aynı şekilde denemelisiniz. Unutmayın aile saadeti dış etkilerin size yaptığı kötü etkiler ile tırpanlanacaktır. Bunu kimsenin bozmaya hakkı yok.
00 YorumlaHayatta yeni yeni idrak ettiğim bişi bu benim. Hemen seninle de paylaşayım. Kendi Anne baban dahi olsa , sana zararı dokunan, iyi gelmeyen insanlardan uzak durmak zorundasın. Özel alan sınırlarını belirleyip kimsenin sınır ihlali yapmasına izin vermemelisin. Bunu aynı çevrede oturduğun ailene, akrabana vs. uygulayamiyorsan, yaşam olanını onlardan uzağa taşımalısın. Görüşmelerini seyreklestirmelisin hatta gerekmedikce görüşmemelisin. Tabi bunların hepsini saygından taviz vermeden yapmalısın. Sen kendine sınır tayini yapmadikça , kimse senin adına sana sınır çizmez.
Yani demem o ki; kimseyi degistiremezsin. Sen kendini degistiriceksin. Onlar yavaş yavas had bilmeye başlarlar.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kaynana da lafini esirgemiyor. Allahtan benim memleketime tasindik eşimle cok şükür yoksa sinir hastası olurdum o kadinin yannda şu an küsüm konuşmuyoruz konuşmayı istiyor ama ben istemiyorum... Hamilelikten şüpheliyim test yaptrcam pozitif çıkarsa ailene söyleme diye tembih ettim eşime. Her şeyi bilmek zorunda degiller
Bi ara onlarla yaşarken eşime kendi dillerinde tvde gördüğü kizi begenim ahh oglum şöyle kiz bulamadin kendine ne kdr guzel şu kiz demişti... Beni canım zannediyor dillerini anlamıyorum sanıyor ama eşimi çektim köşeye sen annene sus diyip susturdun iyi yaptin ama ben cok kırgınım ona dedim... Zaten dananin kuyruğu orada koptu... Herkes işine baksın carpik bacak kendine bakmadan bana laf ediyordu05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@sirammsss heeee laftan da anlamaz
Cevap sahibi+1 yıl@sirammsss oluyor böyle saçmalayan kaynanalar ama eşim beni beğeniyor seviyor kudursun orada 🤣🤣🤣🤣 umrumda olmaz
Sen becerdiysen ben hayli hayli beceririm diyeceksin. Kalpsizsin ve bu kalpsizlikleyi bir evlat bana koca verdiysen ben sevgilimle çocuğumu iyi ederim diyeceksin. Annelik iç güdüsel bir şey herkes olabiliyor bende çocuğumu besler ve korurum diyeceksin. Elbette canının sıkılmasında haklısın ama ezdirme kendini bu kadar. Gerekirse mesafe koy.
10 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama bukadarida fazla. Kendine bu sekilde konusulmasina izin verme. Tavrini net ortaya koy yerinde olsam mesafemide saygimida korurdum. Cok sükür elin ayagim tutuyor yardima ihtiyacin varsada bu sekilde konusan insanlardan yardim almani tavsiye etmem sanada dolayisiylada cocugunada zarar
10 Yorumla
+1 yılBundan rahatsız olduğunu eşine söyleyebilirsin bence , eşinde onların dolduruşuna gelip söylüyordur gidelim diye ama gitmek istemediğini şöyle sonuçta herkes ilk çocuğunda zorlanır ama öğrenir ne yapması gerektiğini bunları beraber öğreneceksiniz ve kaynanada güzel bir cevap verebilirsini, sizi ilgilendirmez gibisinden saygisizlik olmuş oluyor belki ama hakedene de hakettiği şey söylenmeli.
00 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama kaynanan çok saçma sapan bir kadın nerden bilecek senin anneliğini hadi onu geçtim ona mı düştü senin anneliğini sorgulamak kendini hangi aynada görüyor bu kadın Allah aşkına kendisi anasının karnından anne olarak mı çıkmış acaba gündüz gündüz sinir bastı resmen sana destek vereceği yerde sana bunları demesi onun seviyesizliğini ve kalitesizliğini gösterir.
00 Yorumla
+1 yılDunyanin en en en sacma cumlesi bu ulan bunun fizikle ne alakasi var kilolular mi sadece anne olabiliyor yani senin moralini bozulmasi cocugunda moralini etkiler bu nasil bir aile aw belli beyinleri tas devrinden gelme bu laflar 1970 li yillarin kizlarina soylenen sozlerdi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAy ne çirkef kayınvaliden varmış hamile halinle sana dediklerine bak düşmana denmez hiç kendini üzme onun yanına da gitme bence böyle şey mi olur eşinin de tutumu önemli hala annesini savunuyorsa eş konusunda sıkıntı yapmışsın demektir sen çok güzel bir anne olursun bence kimseyi dinleme kimse de annelik öğretme haddinde bulunmasın moralini bozma canım
01 Yorumla
Soran+1 yılTrajikomik olan durum şu ki anneliği öğrettiği kişi yani ben bir öğretmenim çocuk nasıl yetiştirilir biliyorum mesleğim gereği ve o annelik duygusu zaten bebeğimi içimde hissettiğim ilk andan beri de var. Eşime pek fazla anlatmıyordum ama açık açık her şeyi konuşunca o da annesi adına utandı
Gizli Üye(25-29)+1 yılO kaynanan tam bir @r@spu
P*çe bak kendi insan olamamış daha sana neyi öğretiyor cahil
İçine atma kocana anlat bilsin her şeyi bu devirde susan kazanmaz
Sen iyi bir anne olacaksın iç güdüsel bir şey bu, şimdiden böyle endişelenmen bile bunun göstergesi. Stres yapma ki doğumda zorlanmayasın. Çocuğunu kendin büyüt. İçi, dışı, zehir saçan bu insan müsveddeleri kötü örnek olmasın çocuk bunlara benzemesin.
Ayrıca vücudunun minyon olması bir şeyi değiştirmez ne alakaaa
Bu ülke o kadar cahil ki kadın besili inek mi @q doğumda sorun çıkacak olsa doktor söyler zaten. Hamilelikte aşırı kilo almak anne için de bebek için de zararlı bir şey
Hatta göğüslerin küçükse bile bu çocuğu beslemene engel değil süt bezleri kadınlarda aynıdır göğsün büyük olmasını sağlayan şey yağ dokudur. Emzirmede de sorun çıkmaz süt yapan besinler de var
Bu zamanlarını ilerde kötü hatırlamamak için uzak durmaya çalış ve asla kulak asma10 YorumlaBen gerçekten hayret ediyorum, şaşırıyorum ve şok oluyorum burada böyle şeyler okudukça..
enteresan şeyler bunlar ya..
Konuşmayın ve muhattap olmayın. Ben olsam iletişimimi keserdim.
Çok büyük ahlaksızlık ve terbiyesizlik..02 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle yaptım ve evimize geldim zaten. Onun söylediği sözlerden resmen ben yerin dibine geçtim eşime bunları söylerken
- +1 yıl
Kendiliksiz insanlar. Şaşırıyorum gerçekten ya.. abim de nişanlı, 2 ay sonra düğünü var. Bizim aile yengemin gözünün içine bakıyor ya, mutlu olsunlar diye geçim olsun aralarında diye dua ediyorum hep. Bunlar nasıl insan böyle, terbiyesizlik ve ahlaksızlık.. Allah sabırlar versin size.
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞimdi senin hal hareketlerini bilmiyoruz. Karşı tarafında... Bu konuda bir şey demek bence bize düşmez. tanımıyoruz da... Sana göre öyledir ama dışardan bir izleyici olayı farklı yorumlayabilir. 🤷♀️ Gereksiz inatçılık da yapıyor olabilirsin... Karşı taraf bencilce sırf berbaraf etmek için saldırıyor olabilir 🤷♀️
00 Yorumla
+1 yılUlan arkadaş ne insanlar var. Allah sabır versin bacım. Bi insan karısına öyle bişeyi nasıl der arkadaş. Adam olan da karısının yanında olur der susarım. Allah bahtını açık etsin inşallah güzel anne olacaksın.
10 Yorumla
+1 yılpardon da eşiniz akılsızmış bu şekilde konuşturuyor içinize atmayın lafınızı oturtun öyle insanlara, çok da güzel anne olacağınıza inanıyorum kendinizi üzmemeye çalışın❤
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu dediğine göre %100 haklısın. Ama diğer tarafı dinlemeden sana hak vermem. Belki sende onlara karşı böyle ağır ithamlarda bulunuyorsun. Belki bu yaşadıklarını haketmişsindir. Belki sende aynısını annene yaptın bilemem. Tek şunu biliyorum , asla kadının ağlamasına kanma.
00 Yorumla
+1 yılBu ne iğrenç bir üslup yok. O kaynana sana yaşattığını ve senin değerini anlamadan ölmez hiç merak etme. Eşinin bu durumda tepkisi tam olarak ne oluyor? Bir an önce annesine susması gerektiğini söylesin. Bir de kadın olacak gerçekten çok sinirlendim
00 Yorumla
+1 yılatılacak çok laf var yeter ki ağzın laf yapsın minyonlar daha geç yaşlanır o kadın buruşmuş ölü derisiyle laf atmasın onlarında hamile zamanlarını görüyoruz su bidonu gibi genelde de eşleri aldatıyor zaten
00 Yorumla
+1 yılHanımefendi gönül isterdi ki ona şöyle deyin;
Haklı olabilirsin engerekçiğim ama senden daha iyi anne ve kayınvalide olacağıma eminim.
Lütfen ciddiye almayın, ne demişler;
Lafa bakarım laf mı diye, sonra söyleyene bakarım adam mı diye.00 YorumlaYerinde olsam bunu ona yansıtırım ve ağzının payını veririm. Bir daha yaparsan seninle görüşmem, evime giremezsin, torununu da göremezsin de. Ver ağzının payını. İstersen eşini de evden uzaklaştırırsın.
00 YorumlaArkadas bu kaynanalar niye boyle? Adamin koynuna giriyorsan da ona neymis? Cok kiskandiysa kendisi girsin koynuna da ogretsin sana iste. Boyle kokos huysuz kadinlardan nefret ediyorum
11 YorumlaKonu kayın validenin terbiyesizliği değil konu senin kocanın ahmak oluşu. Benim eşime ne benim ailem ne de kendi ailesi hiçbir b*k diyemez. Diyen karşısında beni bulur.
11 Yorumla- +1 yıl
Susmak sana hiçbir şey kazandırmaz zaten, gereken cevabı kocan vermiyorsa sen vereceksin. Korkma, dik dur senden daha değerli değil hiç kimse. Sen bu tür saçmalıklara değil karnındaki bebeğe odaklan ve üzülme çünkü sen kendini kötü hissettiğin her an karnındaki bebek de bundan etkilenir.
Bu ne terbiyesizlik ya? Eşin bir şey demiyor mu anasına? Sana saygısızlık yapamaz, haddini bilsin. Çocuğuna da kendin bakacaksın, hem de misler gibi. O senin çocuğun, kimse senden daha iyi bakamaz.
10 Yorumla
+1 yılIğrenç bunu içine atman hata gidip eşinize söylemeliydiniz durumu öğrenmeliydi lütfen böyle eski ve ortadoğu kafasına sahip cahil insanları takmayın içleri sadece kötülükle dolu bu pisliklerin. Kendinize güvenin siz istiyorsanız her türlü güzel bir anne olursunuz eşinizdende destek alırsanız bakabilirsiniz
01 Yorumla- +1 yıl
Bu insanların Sözlerine itibar etmeyin güzel bir anne olacağınıza eminim bu insanlara boyun eğmeyin
+1 yılEşin bunları bildiği halde sana destek çıkmıyorsa ben o adamın şarap çanağına sçayım.
Bu söylenenleri bildiği halde seni annesinin yanına götürmeye çalışıyorsa ben o adamın kalıbına sçayım.00 YorumlaHerkes çocuğu büyüterek anneliği öğrenir yanlız sana gelsin annesi yardımcı olsun banyo falan yaparken zorlanirsin veya kendi annen yardımcı olsun. Bnn annem yardımcı oldu gerçekten korkuyor insan ilk kez bebek büyütmekten. Banyo yaptığın gün gelsinler yardımcı olsunlar o kadar.
00 Yorumla
+1 yılDüşman başına bu ne allah aşkına eşin hiç mi ağzını açıp iki kelime edemiyor! sen takılma bir kulağından girsin söyledikleri diğerinden çıksın eminim çok tatlı ve becerikli bir anne olacaksın🍀😍
00 YorumlaKadın doğru söylemiş adamın k*ynuna girmekle gebe kalıyosun da annelik o hislerden uzak manevi bi şey
07 Yorumla
Soran+1 yılBunu zaten ben hamileliğimde hissedebiliyorum onun böyle karşılaştırma yaparak söylemesi iğrenç olan
+1 yıleşin seni savunsun herzaman yanında olsun seni ailesine ezdirmezsn herşeyi eşinle paylaşki seni anlasn
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılWaybe iyi yerleştirdi sana gizliden bi garezimi var mesafe koymadınızmı aranıza nasıl konuşabiliyor eşin yanında değilmi görmüyoöu sana yapılanları ezdiryor seni bebek felan haketmiyo demek bn olsam hic muhatap olmam uzakşaşırım
10 YorumlaNe kadar saygısız bir kadın ya. Eşinin sesini çıkarması lazım. Hamilesin bu günleri kötü geçirmemen lazım.
10 Yorumla
+1 yılMilleti adam yerine koyup ağlaman da ne bileyim üzüldüm adına sen çocuğunu sağ salim sağlıklı doğursan da milletin çenesi durmaz sen kimseye aldırış etme sağlığına dikkat et yeterli
00 Yorumla
+1 yılYa neden canını sıkıyor sun sen kendinden emin sen bütün olay oldu bitti gel sen bak benim yerime de bakım kaç gün dayanacak cani yaratık
00 YorumlaKocanız her iki tarafı idare edemiyor. Onunla konuşup tatlı dille anlatın ve kocanıza daha da yakın durun... her anlamda.
00 Yorumla
+1 yıldinlemeyeceksin. cocugun doğduğunda da annelik nasıl yapılır göstereceksin. çok iyi bir anne olacağına inanıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO nasıl bir söylem yahu! Kendi kızı aynı muameleyi gördüğünde de susup oturacak mı acaba, işin bu senin deyip insanların önüne köle gibi atacak mı?
Allah akıl fikir versin inşallah. Ailen bilmiyor mu durumu? Doğum için onların yanına git00 Yorumla
+1 yılBence eşinde suç var bunların hepsini duymuyor mu seni neden ezdiriyor kaynanı eve cağır kahvesine siyanür at kurtul ondan
00 Yorumla
+1 yılKıskanıyor seni takma kafana. Her şey tecrübe ile kazanılır. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına vermeyi nasip etsin.
00 YorumlaDoğurunca birlekte bakarz sana güveniyorum anne ben beceremem zaten de tecburene güveniyorum de
Bir daha demeyecektir 🙂00 Yorumla
+1 yılKıskançlığından ne yapacağını şaşırmış terbiyesiz kadın. Esin biraz kendini bilen bi eş ve babaysa müdahale eder
00 Yorumlaöneri olarak su var o zaman. 1. kürtaj. 2. cocugu vermek devlete. 3. düşük yapmak. yani kaynana artık destek olmalı yani hamilesin artık olay olmus
00 YorumlaYa hadi ordan gitsin mq. Ne yani doğururken ölsen gülecekmiymiş bacım
02 Yorumla
Soran+1 yılKesin güler. Bu kadar gaddar bir insan kendisi
Sende annesisin sen bakarsın desene😁 ağzı açık kalsın1🤣
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHenüz evli değilim ve böyle Kaynanalar var denilinc şok oluyorum eskiden diyodun kaynanaya bir şey mi yaşattı gelin veya gelin kaynanaya kötü davrandı ondan m Kaynanalar böyle sinsi. Durduk yere insan neden böyle sinsi olur ya ortad sebep yokken çok degisik bu insanlar ya
10 YorumlaHer kadın da annelik iç güdüsü vardır sen kendine inandiktan sonra boş ver onları sen
10 Yorumla
+1 yılEşin tepki vermiyor mu senin gibi bir yılan anne olduysa bende olurum deseydın şllıga bak
10 YorumlaKayınvalideni değiştir o da kayınvalideliliği beceremiyor demek ki :)
00 Yorumla
+1 yıldelirtirler seni çocuğun 40ı çıkmadan. git kendi evine. bunları eşine de söyle.
00 YorumlaKaynanan baya kontrolcu galiba izin verme ve ondan yardim da isteme
00 YorumlaSiz böyle söyleyince çok üzülüyorum neden beni utandırmaya çalışıyorsunuz de
00 YorumlaNe aileler var. Evlenmediğime bazen şükrediyorum. Allahım bizi nasıl örneklendiriyorsun 🙏
00 YorumlaÇocuğuna çok iyi bir anne ol ve onu utandır başka bisey yapma
00 YorumlaBu kadarı da pes nasıl kelimeler bunlar hiç anlamıyorum hiç mi saygı yok
00 Yorumla
+1 yılKocan sana karşı nasıl peki.
Hala böyle insanlar var mı00 YorumlaKesinlikle iğrençlik bu nedir ya senin çocuğun o onlara ne istediğin gibi doğrursun ve kilo slırsın ne insanlar var allahım ya evlilikten soğuyorum
00 Yorumla
+1 yılbacım bak öküz oğlun aceylan almış daha ne istiyorsa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYerinde olsam iyi bir hadi ordan çekerdim o kaltağa. Aşırı sinirleniyorum bak. Ona ne ya. Biraz dişli ol sende kız de sanane hayırdır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnneliği kalça veya göğüs dolgunluğu sanan beyin yoksunu bi insanın yorumunu neden ciddiye alıyorsun ki
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer