Evet sizce?
AKP'li Sadece amcam Muharrem İnce dedi ben kemal Kılıçdaroğlu dedim siz ne düşünüyorsunuz?
Evet sizce?
AKP'li Sadece amcam Muharrem İnce dedi ben kemal Kılıçdaroğlu dedim siz ne düşünüyorsunuz?
12 senedir tek seçim kazanamayan, kimse istemediği halde adaylığını dayatan diktatöre oy verecek kadar ne yaşadın yavrum sen, küçükken ateşli hastalık mı geçirdin?
Sendemi comarsin abi
Muharrem İnce oyların bölünmesi için ortaya atıldı Erdoğan az değil sonuçta kurnaz bir adam
Muharrem İnce seçime bisikletle geliyor sürekli oynuyor şaklabanlık yapıyor sosyal medya fenomeni gibi bir politikacıdan daha çok
Kemal Kılıçdaroğlu'na da diktatör dedin ya Yok artık ya başımızdakini görmüyorsun herhalde zam zam millet bıktı intihar eden bile var zamlardan
Sen kimi destekliyorsun
Mansur Yavaş hiçbir zaman cumhurbaşkanı olmak istemedi adaylığını koymadı burada Kemal Kılıçdaroğlu'nun suçu Ne
Bu insanlar insanlara s***** diyen bir adamı nasıl seviyorlar hala anlamış değilim bunu başkası yapsa olay olur ama ona her şey serbest bu kadar antipatik olup da bu kadar nasıl seviliyor bu adam hiç anlamış değilim
Muharrem İnce çok fazla oy alamıyor anketlerde oyları bölüyor bildiğin adam tabii herkesin kendi düşüncesi
%5 bile oy alamayacak muharreme oy atıp oyunu heba etme kimseyi dinleme oyunu kılıçdara at ikinci tura kalmasın seçim boşuna, doğru yoldasın sakın şaşma kılıçdar dedemle devam ananı babanı salla boş ver nereden bilecekler kime attığını
Yok zaten sevmiyorum adamı atmam ona o
Şimdi bunlar kazanamayacaklarını anladılar ya yok PKK'ya oy vereceksiniz diyorlar eğer o kazanırsa ülkeyi teröristler basacakmış yersen her seçim aynı şeyi yapıyorlar
istanbulu ekrem kazanınca da her yeri terörist basacaktı hani nerede teröristler, bunların diyecek başka şeyleri olmadığı için sürekli yok o terörist yok bu terörist demekten başka ellerinden bir şey gelmiyor ayrıca çözüm sürecinde gördük kimler teröristlerle beraberdi kimler sınırdan pkklıları halaylarla içeri soktu askerleri yuhalattı hepsini akp yaptı bunların videolu kayıtları her şeyi ortada kaç tane şehit verdik diyarbakırda çözüm süreci yüzünden, şimdi sırf hdpli seçmen kılıçdara oy atacak diye g0tleri tutuşuyor önceki seçimlerde hdpli seçmen kendilerine oy atarken kardeşlerdi ma
Cevap
5Cevap

İstediğine oy ver
Ben de hırsıza oy vermek istemiyorum geleceğim için endişe ediyorum
Üç kelimeyi bir araya getiremeyen o vasıfsız ülkemi yönetecekmiş hayret
Erdoğan insanlara s***** diyor sözde cumhurbaşkanı iki lafı bir araya getirememesi daha iyi hırsız olmasından ayrıca daha demokratik duruyor kimseye bağırdığını çağırdığını sinirlendiğini görmedim düzgünce sakin bir uslupla cevap veriyor bu yetmez mi yeter de artar bence
Ben Erdoğan demedim ama en azından verilen sözler tutuldu biz Kılıçdaroğlunu canımız sıkılınca komedi yerine izliyoruz
herkes istediği yere oy atmakta çzgür sen akp desen bu seferde kılıçdaroğlu diyebilirlerdi o yüzden hayatını başkasına göre değil kendine göre yaşamalısın
Sen takma onları istediğine ver oyunu
Siz kime vereceksiniz
Ben Alman vatandaşıyim oy veremiyorum
he he de at işte düşündüğüne kim bilicek
Nasıl ya anlamadim
Gönlünsen geçeni yapmalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?