Bana sorulmadan getirildiğim bir dünyada niye ibadet ediyorum?

Kalu belada söz vermisim, iyi de ben o sözü hatirlamiyorum ki?

Cennet var , Cehennem var... Yukarıda eli sopalı bir Tanrı bizi bekliyor. Namaz kılmayıp tesettüre girmezsek erkeklerle fngirdersek direkt cehenneme koyacak. Çünkü koskoca kainatı, galaksileri yaratan Tanrinin tek derdi o... Bana dinler iyice mantıksız gelmeye başladı..

Uydurulmuş Yunan Mitlerine benziyor. Keza tüm Semavi dinler de birbirine benziyor , needeyse aynı şart ve koşullar. Bu arada Zerdustlerde bile Namaz ibadetinin olduğu biliniyor..

Güncellemeler
+1 yıl
11111
Bana sorulmadan getirildiğim bir dünyada niye ibadet ediyorum?
Cevapla