Aileme kanser olduğumu söylemek istemiyorum, tedaviyi yalnız sürdürebilir miyim?

Yaklaşık 2 hafta çok ağır bir grip var sandım üzerimde , öksürük göğüs ağrısı hiç geçmedi üstüne kilo kaybım başladı ve aileme sürekli benimle ilgilensinler diye (gerçekten korkuyordum ) hastayım dedi. Biri dahi gelmedi benimle hastaneye babam abartıyorsun dedi annem zaten hastane falan dinlemiyor çay iç dedi durdu. En son kendim gittim hastaneye parça aldılar. Dün akşam akciğer kanseri olduğumu öğrendim. Ailemle paylaşmayı vicdan azabı yaşatmayı istemiyorum ben.. Süreci yalnız başıma yönetebilir miyim. (Not 1. evre sonu )

Güncellemeler
+1 yıl
normalde başka ilde okuyorum şimdi beraberiz ama gideceğim..
Aileme kanser olduğumu söylemek istemiyorum, tedaviyi yalnız sürdürebilir miyim?
Cevapla