Kanser oldugumu farkettim ama aileme söylemiyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Arkadaşlar benim annem meme kanseriydi ve tedavi oldu ve şu an bende de aynı belirtiler var daha tümör çok büyümedi dokununca hissedebiliyorum ailemden kimseye demedim ve tedavi olmayacak duruma gelince söylemeyi düşünüyorum tedavi olmak istemiyorum ama yanlış mı yapıyorum sizce?
Kanser oldugumu farkettim ama aileme söylemiyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla