Bakkalda olmasına rağmen çekirdekçi gelirdi mahalleye gazete kağıdına sarar verirdi sırf gazeteye sarıyor diye onu bekler ondan alırdık daha tatlı gelirdi😂 Su muhallebisi satılırdı 50 kuruşa içinden bedava çıkacak diye ve bitmesin diye ufak ufak yerdik hala öyle muhallebi yiyemedim😂 Pembe beyaz damla sakızı vardı o zaman ki tadı çok başkaydı, pamuk şekeri yapan amca gelirdi evden bir bardak toz şeker çalar götürürdük bize pamuk şekeri orada taze yapar verirdi şimdi satılanlar ufacık o zaman baya büyük verirdi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDomates peynir ekmeği öyle iştahla yediğim zamanları hatırlıyorum ki 😂 şimdi ne domatesten ne peynirden öyle lezzet alamıyorum.
İlk yediğim döneri unutmam mesela. Pilavın üstüne koydurmuştu dedem. Aklımdan çıkmıyor o lezzet. Bir daha o lezzeti, o kokuyu alamadım dönerden 😂
Çok şey var ama aklıma gelmiyor. Fuska ve kuş üzümü diyeyim bari 😂 epeydir yemiyorum onlardan 😂
188 Yorumla- +1 yıl
unutmuyorda de bari😂😂
- +1 yıl
What didin kuzum 👀
- +1 yıl
😂😂
fuska ve kuş üzümü diyorum unutmamış 😂
- +1 yıl
Benim yemekle ilgili bir şeyi unutmam mümkün mü 🙄 mesela o lahmacunlar, çay, kahve, tatlı, püskevit ve kahvaltı sözünü asla unutmayacağım 😔
- +1 yıl
Unut çünkü unutuldu eskidi onlar 😂😂 Ben senden isteyeceğim kahvaltıları yemekleri düşünüyorum 😂😂
- +1 yıl
Senle iddiasına tavla atalım. Ben kazanırsam tüm sözler geri gelir. Sen kazanırsan da benle tekrar tavla oynamana izin veririm 😎😂
- +1 yıl
bak ciddi kahkaha attım 🤣 köyün zekisi bi sen misin 😂😂
Kazandım sayıyorum direkt çok net 😂 ama online zara güvenmiyorum gerçek tavlada şansın yok 😂😂 eski sözler geri gelemez giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir 😂 Ben kazanırsam soğuk baklavanı alırım yanına çayla 😂😂 - +1 yıl
Ne kadar da büyük konuşan bir konfesör 😂 şansım yokmuş 🤭🤭🤭
Beni teslim almış olsan da ucunda yemek olan iddiayı kaybetmem 😂 normalde eğlenmek için oynarım ama ucunda yemek varsa kazanmak için oynarım 😎😂 - +1 yıl
yav hahahahaha yenilince hemen "ben zaten öylesine oynamıştım" diyosunuz 😂😂😂 ağlayacaksan oynamayalım 😂😂🤣 acımam yenerim alırım tatlımı 🥳😂
- +1 yıl
Ülen görüşeceğiz 😂😂
Ağlaracağım seni. Acımak yok sana 😂 😂
Bekle sen bekle. Elbet yolum düşer İstanbula 😂 - +1 yıl
ahahahah beklerim 😂😂 yenilenler kulubümün üyesi olmanı bekliyorum 😂😂
- +1 yıl
Senin sırtını yere getiren olmamış diye pek büyük sanmışsın kendini 😂 Artık AKaKesKinKa tahtı devralacak 😎😎
- +1 yıl
yav kimler neler konuştu dedi 😂😂 bu sırt yere gelmez 😂
- +1 yıl
Büyücü beni arayıcı tayin etti. Kehanet varmış. Kendini büyük görüp böbürlenerek konuşan bir kızın koltuğunun altına tavlayı yerleştireceğime dair. Yakın zamanda gerçekleştiririm 🤭🤭
- +1 yıl
yaa tüh diğer soruya bunu yazacaktın işte aşırı boş yaptın 🤣😂😂 ben konuşmayı sevmem icraat diyorum. Soğuk baklavamı yerken konuşurum 😂😂😂 sana soğuk su ısmarlarım ama o kadar da kötü değilim 🤣
- +1 yıl
Elbet o soruda da muhteşem yorumlarla karşılaşırsın. Karşında muhteşemler muhteşemi AKaKesKinKa hazretleri bulunuyor 😎 çok şanslısın 😎
Artık bu büyük inada bindi. Bu tavla oynanacak. Hangi şehirde ne zaman olur bilemem. Ama oynanacak 😂😂 - +1 yıl
Okula gidince oynayayım canım çekti 😂😂
- +1 yıl
Ama sakın yenilme kimseye. Sen benden başka kimseye mağlup olamazsın 😡 bunu aklından çıkarma 😡
- +1 yıl
boş yere iddiaya girmem. Bilmediğim şeyde diretmem. Güveniyorum ki diyorum imkansız değil ama zor o 😂
- +1 yıl
Biraz şans biraz mantık işi. Mantıklı insansın sen 😂 doğru zarlar gelirse kaybetmezsin. Ama gerçekte oynarken üç kere üst üste çift atmak gibi bir şans da yoktur yani kimsede 😂
Kapışacağımız günü sabırsızlıkla bekliyorum 😈😈 - +1 yıl
%50 %50 kötü oynadınmı zar da kurtarmaz. Sadece 1 ile 6 kapısı kapalı olduğu halde 3 kere 6 1 atıp çıkamayan bana da gerçek hayatta böylesi denk gelmez ama sanalda oluyor işte 😂😂
- +1 yıl
Offf acıktım. Şimdiden söyleyeyim tavla oynarken yenen içilen şeylerin hesabını kaybeden öder 😂😂
Aklıma tost geldi şimdi. Bir yandan ona ısırırken bir yandan senin yollarını kapatmak çok zevkli olacak 😈
Ülen ben mordsit gibi konuşmaya başladım. Ülen ne oluyor 😱
Yoksa ben Dark Ralph mıyım 😱😱😱 - +1 yıl
Öyle desene yaa o zaman ben önden bi 3 çeyrek kokoreç yiyip midemi oyuna hazırlar. Oyun ortalarında bi limonlu çizkek çay keyfisi yapar oyun sonuda filtre kahvemi zevkle içerim 🥳😂 Kimlik bunalımına girdin bi karar ver 😂😂
- +1 yıl
O yediklerini ödemek için benden borç isteme sonra 😂 😂
Yaa ben de anlayamıyorum kim olduğumu. Üzerime kara büyü yapılmış sanırım 🤔 - +1 yıl
350 tl tutar 😂😂😂 dua et lokum etler sipariş etmiyorum vicdanlı insanım 😂😂 sen benden borç isteyeceksin x2 faizle senin yanında olacağım 😇🤩🥳
- +1 yıl
Seni severim konfesör. Üzülmeni istemem. Ama kendime seni üzmek için sadece bir sefere mahsus müsaade edeceğim 😂 ne yazık ki o hesabı ödeyeceksin 😔
- +1 yıl
Sen kaşındın 😂 Bol fümeli karamelize soğanlı bi kasap burger 🤤 ekleyeceğim hesaba 😂 iddialı rakip severim 😂 sanada bi tost çay söyleriz merak etme 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Gittikçe heyecan verici oluyor 😂 bir an önce oynamalıyız 😂
- +1 yıl
gözümde yemekler dönüyor bencede çok heyecanlı 😂 hergün birini yensem hergün karnım doyar 😂 bana yeni rakipler bulur musun 😇😇 😂
- +1 yıl
Maalesef 🤷♂️ Turnuva bile düzenlerdik yakın olsak ama çok uzağız 😂 Sen kantinde minik kardeşlerini yenmeye devam et şimdilik 😂
- +1 yıl
Yeneceğim diye seneler evvel taaa gitmiş Trabzona yerleşmiş bu kadar korkma yaa 😂😂😂
- +1 yıl
Ülen soy ağacımı araştırdığım zaman 1800 lere kadar iniyor bizim şu an bulunduğum köyde bulunuşumuz 😂 kim bilir öncesinde de ne zaman geldik trabzona. Nasıl bir geleceği görüş ve atalarımı etkileme büyüsü yapmışım bee. Helal bana. Böyle biri tavlada mı yenilecek 😳
Sakaryaya uğramayı düşünüyorum. Oradayken fırsat bulursam gelir aklını alırım bir ara 😎 şimdiden ağzım sulandı sana ödeteceğim hesabı düşününce 🤤🤤🤤 - +1 yıl
sen hazırlamışsındır her şeyi şeytana pabucu ters giydirirsin belli olmaz 😂😂
sen aklına sahip çık yenilince aklını kaybetme yeter 😂😂 Gözlerin sulanmıştır yediğim burgerlerin fiyatını görünce göz yşların sel olacak 😂 - +1 yıl
Ben işimi sağlama alayım 🤔 gelmeden sahte bir doktor raporu alayım “30 saniye öncesini hatırlamaz“ diye.
Aha şöyle 😂😂
youtube.com/shorts/uvek_OuSv74?feature=share - +1 yıl
ahahahhaha müthiş torti bunu sevdi 😂😂 yalnız sebahattin sen oluyorsun senin bana borcun var yani olacak inşallah 😂😂🤣
- +1 yıl
İnşallah diyor yaa 😂
Çok beklersin caniko 😂 şimdiye kadar ucunda bir şey olan bir oyunu kaybettiğimi hatırlamıyırum 😂
Daha önce de söylemiştim. Ben normalde eğlenmek için oynarım. Ama ucunda yemek varsa kazanmak için oynarım 😎 ve kazanacağım 😎 - +1 yıl
Şimdiye kadar benimle oynamadın çünkü katbetmemen normal 😂 ben eğlencesine oynamam ben ne olursa olsun kazanmak için oynarım kazanınca çok eğleniyorum zaten 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Kaybederken de eğlenmeyi öğreneceksin benim sayemde 😂 çünkü benle oynayan mutlaka eğlenir 😂
https://youtu.be/yj7JxlLrapE - +1 yıl
Çok severdim nostalji oldum 🤩 ama istesemde yenilemem bünye alışmış yenmeye 😂
- +1 yıl
Şimdi seni yenersem hasta filan olursun o zaman 🥺 kıyamam ki 🥺 ne yapsak bilemedim bak 🤔 ama ucunda yemek var. Benim de itibarım söz konusu 🤔
Şöyle yapalım.
Sen o oyunu kazan. Serini bozma. Ben de kazanmak için değil eğlenmek için oynayayım ama bir şartla 😎
Bana lahmacun ısmarlayıp onları dürüm şeklinde hazır edeceksin yemem için 😎😎 - +1 yıl
ahahahhaha sen bittin 😂😂Tüm hepsinin üzerine lahmaç sipariş edicem sen hazırla ayranımı da aç pipetli olsun 😂 ben zahmet edip kendim yerim sen zaten hesabı öderken yorulacaksın 😂😂😂
- +1 yıl
Bu teklifime uzlaşmaya yönelik cevap vermediğine pişman edeceğim seni 😂😂
- +1 yıl
Aynen işte böyle en sevdiğim rakip atarları yenmesi daha keyifli olacak 😂
- +1 yıl
Seni gördüğüm rüyadan uyandıracağım konfesör 😂
- +1 yıl
sana bi vurcam uyancan o rüyandan 😂
- +1 yıl
Sen büyüğüne el mi kaldırıyorsun elini öpeceğin yerde 😳😳😳
- +1 yıl
bayram geçti 😂 sadece bayram zamanı büyüksün oda harçlıktan dolayı işime öyle geldiği için 😂🤭
- +1 yıl
Ne çıkarcıymışsın 🥺 ben seni sevmiştim, dost bilmiştim 🥺 nasıl böyle söylersin. Bana lahmacun dürüp vermezsen nasıl unuturum bu söylediklerini haaa nasılll 😭😭
- +1 yıl
şaka yaptım şaka hemen inandın mı sahiden 🫢🙄🥺
- +1 yıl
Bilmiyorum. Lahmacun borcu yazmaya bahane arıyorum. Beni inandır bir şekilde 😂
- +1 yıl
ahahah farkındayım baktım borç geliyor hemen vistesi geri aldım 😂😂 bi llahmacun kaç para hiç gurur yapamam valla 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ülen ekonomi en büyük müsün bilmiyorum ama çok büyüksün çok. Önünde kimse duramıyor 😂
- +1 yıl
asjdjaashdajsdasjf 😂 yıkıldım 😂
- +1 yıl
Nereye yıkılıyorsun. Ben bu taraftayım. Yık kendini bu yana 😂
https://youtu.be/9MBm8RLhrk4 - +1 yıl
oha 😂😂😂 bayılacam diyecektim ki müziği duydum karadenize dair bildiğim tek şey üç ayak 😂😂 bi tek onu oynayabiliyorum 😂😂 kalkıp oynayasım geldi ama tutucam kendimi üşendim 😂
- +1 yıl
Aç müziği kafana göre salla bacaklarını kollarını 😂 belli bir uyum sağlaman gerekmez 😂
Yık kenduni bu yana bakaym 😂😂 - +1 yıl
😂😂 yuh ayıp ayıp kendi yörenin oyunlarını bilmiyomusun 😱😂 vazgeçtim yıkılmadım ayaktayım dertlerimle başbaşayım diyorum 😂 sen tutucam der kaçarsın kafayı vururum sonra gelip seni vurur mahpusa düşerim hiç gerek yok 😂
- +1 yıl
Ben yöre ayırt etmeksizin hiçbir şey oynamaktan anlamam. Yakışmaz bana dans etmek. Bedenim kabul etmez o hareketler. Ömrümde hiç dans etmedim ben 😂 😂
Vururken öldürmemeye özen göster. Kurşun sıyırıp geçsin. Şikayetçi olmam bir şey olmaz.
Tabi bana lahmacun dürüp verirsen 😎
Yok bu öyle kurtarmaz. Lahmacunu dürüp ısırmam için tutacaksın 😂 ayranı da tutarsın. Kurşun sıyırdı kolumu. Ben tutamam onları 😂 😂 - +1 yıl
şu yöresel seyleri bende sevmiyorum üç ayak hariç 😂😂 Yakışıp yakışmaması mesele değil konserde neredeyse 45-50 yaşında amca gencecik kızla gelmiş dans ediyor yanımızda gerçi o dans da değil bildiğin tepinme onun ki ama adam umursamıyor eğleniyo takdir ettim 😂😂
Lahmacun ısmarladık yetmiyo niye ben tutup yediriyorum uşak mıyım ben 🙄 - +1 yıl
Kolum sakat. Yardım ediyorsun.
Neden kendini uşak olarak görüyorsun. Yer altı gardiyanı mıyım ben de uşağım olsun 🙄 Ben ışığın dostuyum. Sennde benim dostum. Dostlar böyle günler içindir. Güzelce içine yeşilliği koy limonu sık dürüm yap. Bak ağzım açık kaldı bekliyorum 😂 😂 - +1 yıl
😂😂 nasılda güzelleme yaptı neyse en azından ağzın doluyken konuşamazsın seve seve tıkarım ağzına lahmacunu boğulursan karışmam tıbbi bilgim maalesef yetersiz 😂
- +1 yıl
Ağzımı lahmacunla doldurmana sevindim ama lütfen sen kendin nasıl yiyorsan bana da öyle yedir 😂 güzel güzel doyalım. Görenler cinayet şubeye haber vermesin adam öldürüyorlar sanıp 😂
Hem sen benim konuşmamı istemiyor musun da susturmak için kabul edip ağzıma tıktın lahmacunu 😔 - +1 yıl
olur mu öyle şey lahamacun soğumasın diye acele ediyorum biricik Aka'cığım soğumadan yesin dedim ne kadar düşünceliyim böyle kahretsin😇😇😂
- +1 yıl
Yaaaa çok düşüncelisin. Allah razı olsun. İyi ki tanımışım seni. Kimse böyle ince düşünmezdi bu konuda 😇
- +1 yıl
Konfesör olmak kolay değil 😂
- +1 yıl
Hiçbir şeyin eski tadı yok be nunu :/
Bu eskiye olan özlemden mi kaynaklı, gerçekten mi eskiden daha güzeldi yoksa ağzımızın tadı mı bozuldu bilmiyorum 😂 - +1 yıl
Özlemdir, lezzetler vs eskiden güzeldi onlar bi yana ama şimdisi daha güzel. Geçmişi özlemiyorum hiç🤔
- +1 yıl
Benim aklımdan çıkmıyor 😂 aahhh ah. Kıymetini bilemedik. Büyümek istedik 😂keşke çocuk kalsaydık 😂
- +1 yıl
Sen kal, ben büyümek istedim büyüdüm😂 ben mutluyum ve de memnunum 🥳 yılbaşında daha mutlu olacağım😂
- +1 yıl
10 yüzlü zar yapıp biletleri oluşturayım bir ara 😂
- +1 yıl
Çabuk çabuk 😂 çok heyecanlıyım nunuuuu😂😂🥳
- +1 yıl
Merak etme 😎 eğer bilet alacak parayı bulabilirsek seneye zengin gireceğiz 😎
- +1 yıl
O var dimi 🥴😪 puff😒 nerden bulacağım🥴 kredimi çeksek zengin olunca öderiz🥴
- +1 yıl
Borca girmeyelim ne olır ne olmaz :/ ben annemin yüzüğünü satmayı düşünüyorum. Sen de varsa bir şeyler satarsın. Öyle hallederiz :/
- +1 yıl
eski çoraplarımı satacağım 😂😂😂😂😂 yüzükten daha kıymetli bazıları için😂🤭
- +1 yıl
Öyle gerçekten. Fetişist borsasında elmas gibi değer görüyorlar 😂
Bu fetişistler, köleler bu karılara yedirecek bu kadar parayı nereden buluyorlar. Para neden hep yanlış ellerde oluyor yahu 😂 😂 😂 - +1 yıl
Bilmem hiç anladım olay değil🤔 ama şu olayda mantık aramak mantıklı değil🤔😂
- +1 yıl
Ben anlarım. Tanıdığım fetişistler, köleler, itaatkarlar var 😂 iletişime geçip ciddi alıcılar bulmalarını söyleyebilirim 😂😂
Kınamıyırum ben. Herkesin kendi fantezisi. Onların da öyle olmak gidiyor hoşuna. Ben bunun ticarete dönüşmesini saçma buluyorum. 😂 Neyse 😪😪 - +1 yıl
Kınamak mi 🤔 Bu benim yaptığım mı senin düşüncen mi🤔 Ne dediğimi biliyorum ne düşeneceğini değil. Mantık lı bulmadığım veya onaylamadığım her şeyi kınıyor mu oluyorum 🤔 siz öyle yapıyorsanız o sizi bağlar beni değil
- +1 yıl
Ben kınamıyorum diyerek beni kınıyor pozisyonuna getiriyosan gerçekleri konuşalım derim ponçik düşünceleri değil ama umurumda mı değil.
- +1 yıl
Kınamıyırum diyorsam bu benim kendi düşümcemdir. Senin ne düşündüğünü ne bileyim. Merak etsem direkt sorarım. Sen buradan senin bu durumu kınadığını ima ettiğimi nasıl çıkardın 🤔 Eksik virgül filan da koymamışım yani 🤔
- +1 yıl
😂😂😂 şimdi sana kalkıp kınamak ne alaka neden durduk yere bunu belirtme gereği duydun ki? diye sormayacağım. Karşındakini mal yerine koymaya çalışmassan anlayacaksın ama boş ver hiç gerek yok.
- +1 yıl
Ha bu arada benim düşüncem aynen dediğin gibi seni alaka etmez.
- +1 yıl
Ben seni sormuş kabul edip açıklama yapayım yine de. Çünkü bir şeyleri belirtmeme rağmen anlaşılmadıysam az belirtmişim demek oluyor 🤔
Genel olarak insanların kötü bakdığı, tiksinç bulup sadece eleştirdikleri, bu durumdaki insanları anlamaya çalılmadıkları bir mevzu hakkında konuştuğumuz için belirtmek istedim 🤔
Kınamıyırum dedim. Senin buna karşılık vereceğin cevap "ben de kınamıyorum" veya "ben kınıyorum, ölsünler" gibisinden olsa anlarım da sen direkt olarak benim senin bu durumu kınadığını düşündüğümü düşünüp ona göre yanıt verdin. Ben senin az çok fikirlerini biliyorum zaten. "bana ne ne yaparlarsa kendilerine" der geçersin. Niye bu kadar takıldın ki durduk yere 🤔
Canını sıkan başka bir şey var da gidip nunuya totitotilik yapayım. O da Aka olsun. Eski günleri yad edelim mi dedin 😂 - +1 yıl
Birine kızıp sana patlıyorum dimi🤔 hı ok.
- +1 yıl
Trip mi bu 🤔
Bir aydır trip yememiştim. Teşekkür ederim beni düşündüğün için 😇😂
youtube.com/shorts/zpF-hDUeGLE?feature=share - +1 yıl
En iyisi susmak. 🤐
- +1 yıl
Piki 🤐
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 785 cevap paylaştı. Benim söyleyeceklerimin çoğunu yazmışlar ama ben de ekleme yapayım.
Mantar tabancası vardı ve alırdık durmadan atarsdık.
Kasetler vardı müzik kasetleri ve biz onların içini söker ağacın fallarına dolardık güneşte parlardı. Siyah çekirdeğin tadı yok şimdi.
Tatlı sakızlar vardı ve özellikle şıpsevdi sakızı favoridir.😅
Dedem kışın kızak yapardı bize ve gider kayardık eve gelince de burnumuzda sümikler yüzümüzde ellerimizde kıpkırmızı olurdu soğuktan 😉
Uzar gider bu böyle
Eskiler eskiden güzeldi.00 Yorumla
Bonibonların tadi eskiden cok başkaydı coook 🙄 simdilerde de aliyorum her birini yine renklerine ayirip sırasıyla yiyorum ama ihh o eski tadi yok🥺
11 Yorumla- +1 yıl
yaaa 😍😂
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
8Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBabam yanımdayken hayatın tadı bambaskaydi tam 17 sene oldu 🥺
12 Yorumla- +1 yıl
ah bee 🥺🥺🥺
- +1 yıl
Keşke bende erken yaşta ölsem de kurtulsam 🥺
+1 yılÇikolataların tadı acccayip lezzetliydi. Aslan Max dondurmalar vardı, aşşşırı iyiydi. 🥲
11 Yorumla- +1 yıl
Max hala var ama hiç alakası yok 🥺
+1 yılOhooo evim sokak köşelerindeki kaldırımlardı ben bu dünyada en çok çocuk olmayı sevdim
11 Yorumla- +1 yıl
çok güzel söyledin 😍🥳
Sanal bebek 🤩
Halley o zaman daha güzeldi
Peki çilek jöleli kek
Adını unuttuğum bir şeker vardı, çok değişikti ve güzeldi.10 Yorumla
+1 yılSüt diyebilirim çocukluğumda içtiğim sütün tadını şu an hiç alamıyorum
10 Yorumla
+1 yılElma şekeri vardı.. Küçüklüğümdeki tadı yok şimdilerde ‽
10 Yorumla
+1 yılEski mahalleler mutlu çocuk parkları. Gazoz kapakları, tasolar ve futbolcu kartları. Toprak sahada bitmeyen mahalle maçları...
11 Yorumla- +1 yıl
Misket 😂😂
+1 yılUykunun bile tadı başkaydı.. Üşümenin, ısınmanın...
10 Yorumlasokakta kucuk arabalrda amcaların sattıgı leblebi tozu , soba ustunde annemın bıcakla cızıp babamın pısırdıgı kestane , sokakta acıkınca annemın sepetle bana saldıgı salcalı ekmek...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılLeblebi tozu , püskevit arası lokum
152 Yorumla- +1 yıl
Kıstırma 🤤
- +1 yıl
Sen nereden biliyorsun kız 😂
- +1 yıl
eşek kadar kız bilsin bir zahmet 😂😂 2 ay önce mi neydi köyden lokum geldi daha yeni yedik taze bitti 😂 köyde çok yerdim şeker çikolata yoktu ki bunu yerdik
- +1 yıl
Hele tortiye bak sen. Barbie değil harbi diyorsun 😂 ohh afiyet olsun.
Köy falan görmedim ben ya 😔 - +1 yıl
ne sanıyonuz beni yaaa 😂😂 babannemler köyde benim hep giderdik. Köy çeşmesinden eve su bile taşıdık biz şalvar giyerdik 😂 inekleri otlamaya götürür bahçeye giderdik her haltı yaşadım çok şükür jdjsajdsjad
- +1 yıl
Super ya harbıden super 🖤
Cesmeden su alırken yanlayan erkekler oluyor mu ona gore koye gıdıp cesme bası bekleyecem 😂😂 - +1 yıl
Oooo neler diyosun olmaz mı 😂😂 bi çeşmeden su almak kaç saat sürer ki ama sürüyor işte 😂 köyün kızları toplaşır çeşme basında oturur tam karşısında köyün erkek çocukları olurdu ama flörtleşiyolar zaten önceden beeri hepsninn manitası belli 😂😂türk filmindeki gibi manzara vardı 😂
- +1 yıl
Köyde ki akrabaları arayıp erkek bölümünde kontenjan açıgı var mı sorar mısın 😂😂
2 kere köye gittim ikisinde de kenevir toplamayı öğrettiler 😂😂 - +1 yıl
😂😂
ne hayırlı bir vazife o öyle 😂Bize nohut toplamaya gel eller parçalanıyor kızgın güneşte gevremiş mahsul mahvediyor elleri - +1 yıl
Bak bak çeşme , kızlar derken asıl olay belli oldu. Bana nohut toplatmak 😂
Benim eller toynak gibi kız , akşama kadar makıne tamır eden ellere nohut ne yapar 😂 - +1 yıl
Göz boyamaydı onlar asıl amaç ırgat gibi çalıştırmak 😂😂😂 bi yevmiye ne kadar biliyon mu sen 😂
- +1 yıl
Nasıl heyecan yapmıstım 😂
Dur dur işler değişti 🤔 ne kadar? - +1 yıl
ahahdjasdjjdas
150 tl 😂 susadığım çeşmeye gelmez olaydım diyeceksin şimdi 🤣🤣 - +1 yıl
Allah bel@mı verse böyle yıkılmazdım kız 😔
1500 degıl yanı 150 yüzelli lira - +1 yıl
😂😂 düz net 150 🤭
sen makine tamir ediyosun ne olacak yaa senin için iki dakkalık olay 😂 manika gibi 2 dkka bitirirsin 😂 - +1 yıl
Heee 2 dakıka toplayıp 150 alacaksam ben tamamım 😂
150 lira kazanmak için gitti 10.000 lira harcadı 😂😂 - +1 yıl
Kaç dakkada topladığın sana bağlı 😂 5 saat de sürebilir 2 saatte 2 dakkada 😂 bi çeşme için 10kyı reddetdi diye meşhur olacaksın millet helal be diyecek 😂 he bu arada merak etme ama ben hep tam destek yanındayım sen güneş altında çalışırken ben gölgelendiğim ağacın altından buz gibi kolamı içerken sana hadi gogo sen yaparsın demeyi ihmal etmem 😂😂
- +1 yıl
Yok ben sevmedim bu işi.
2 dakıkada bir 150 alacaksam hemen yarın başlayayım 😂😂
Allah senden razı olsun ya şu an yapamayacagıma iyice ikna oldum 😂
Ben bu toplama yevmiye işi yüzünden fırça yemiştim kız , aklıma o geldı 😂 - +1 yıl
2 dakkada 150 veren iş bulsam kendime bulurum🤑 nasıl fırça ciddi ciddi çalıştın yani 😱 şaka sanmıştım kenefir gerçek miydi 😂😂
- +1 yıl
Yok canım çalısmadım. Dedemin vişne agacları var.
En son gittiğimde topluyorlardı.
Bana dedi ki ‘ yevmiyecilerin basında dur yoksa toplamazlar ‘ tamam dedim.
Bunlar kafasına gore takılıyor , gittim kola falan aldım.
Adamlar oturdu kola içti , baya muhabbet falan ettiler.
5 gunluk iş 7 gun oldu hala agaclar duruyor 😂
Bana bir fırça attı bir fırca attı abıooo 😂 - +1 yıl
Oooo iş ne kadar uzarsa o kadar para alırlar işçiler akıllı 😂 bu işler sana göre değil 😂sen bağa bahçeye en fazla market kadar yaklaş 😂
- +1 yıl
Öyleymiş 😂 ben sanıyorum toplayacaklar bitince para alacaklar. Ne zaman bitirecekleri onlara kalmıs gıbı dusundum degılmıs 😂😂
- +1 yıl
ahahahhahaha bak şimdi kscanlık yapıcam 😂😂😂
Seni çok üzerler be gogo 🥺🤣🤣 - +1 yıl
Ben de hayvanlık yapayım mı kız cok canım cekıyor yapamıyorum yanlıs anlarlar diye 😔
- +1 yıl
yap bakim neymiş merak ettim 😂
- +1 yıl
İstersen bu konuyu özelden konusabılırız. Burada anlatamam
😂😂😂😂😂😂 harbiden makarası bile hayvanlık. Millet bunu ciddi ciddi yazıyor 😂 - +1 yıl
🤣🤣🤣 yahu sorma 😂 pembeliler daha fena bana en çok pembeliler diyor bunu ilginç olan o 😂 erkeğin abazasını geçtim pembeli lezbiyenler de türedi onlar daha fena 🤣🤣
- +1 yıl
Dogan gorunumlu şahin olmasın kız onlar 😂
- +1 yıl
ahahaahhaa %98î öyle zaten 😂 gerçek hayatlarında nasıllar acaba 🤔 kesin oje sürüp ayolllu konuşuyorlardır 😂😂
- +1 yıl
Yakısıklı erkek gorduklerınde dudaklarını ısırdıklarına , kısın içlik diye külotlu corap giydiklerine yemin ederim ama ispatlamak o gorsele maruz kalmayı istemem 😂😂
- +1 yıl
jhgfdszsxdcjhyg sonra o olayı hafızadan silmek unutmak var aman😂😂
- +1 yıl
Kafamı duvarlara vururum , burnuma hortum takar beynımı emcükleyerek çekmeye çalısırım 😂
- +1 yıl
😂😂 seni bilmesem az daha inancaktım 🤣 dur gogo yapma etme dicektim 😂
- +1 yıl
Tanınmak işe yaramadı 😂 oyle mallar için serce parmagımı oynatmam 😂
- +1 yıl
adsjajsdja imza atıyorum şuraya 😂
- +1 yıl
Parmak bas hatta parmagını onların göz bebeklerıne sok 😂😂
- +1 yıl
Torti'nin hoşuna gitti bu fikir 😂😂 aklıma neler geldi ya tövbee 🤣🤣
- +1 yıl
Dur dur getirme kız 😂 tamam şimdi şirinleri falan düşün 😂
- +1 yıl
ahahasajdjs 🤣 ponçik melek halime döneyim 😇😂
- +1 yıl
O halin var mı kız 😂
- +1 yıl
ahahhaha 🤣🤣🤣 gökan yaaaa 😂her zamanki halim 😎
- +1 yıl
Bak ya 😔 bunu neden yaptın 🥲
- +1 yıl
ııııı şeyyy 🥺klavye h basmadı da 😥🥺
- +1 yıl
Klavye ; hak ettiysem eyvallah 😂
- +1 yıl
😂😂 sistemle anlaşmalı falan mısın yaa 🥺 boş yapar mısınız? diye soru sordum şimdi sorumu kaldırıyor 😂😂 Onca soru varken benim sormama izin vermiyor işsiz bunlar 😂🤣
- +1 yıl
Nasıl? Ben yazdım şimdi ona 🤔
- +1 yıl
he sormuş soryy jdjasjd kaç dakka geçti geç sormuş çamur attım hemen jasdjasjd
- +1 yıl
Yaa 😂😂 sisteme bok atmaya calısırken ben 😂
- +1 yıl
ahahahahah sus sus 😂😂😂 hiçbir fırsatı kaçırmıyorum maşallah jjdsdjsd napim ama yaa bi torti bu kadar bekletilmemeli 😂
- +1 yıl
Bu kadar dediğin 7 sanıye falan kız torti 😂😂
O zaman ben gideyim , zabanan iş var malum.
İyi geceler torti , görüşürüz.
Yapman gereken sey sende artık 👍🏼 - +1 yıl
😂😂
iyi geceler görüşürüz - +1 yıl
Eyvallah torti
+1 yılEmzikli şekerler vardı şekerden bilezik vardı
12 Yorumla- +1 yıl
ayyyy evet 😂 çok alırdım jdjasd
- +1 yıl
Bnde valla
+1 yılKolanın tadı küçükken gerçekten baskaydi😄
14 Yorumla- +1 yıl
okurken yüreğim cız etti 😂 en çok bunun tadını arıyoruz
- +1 yıl
Ahh evet somun ekmeği batırır yerdim 😄🙈
- +1 yıl
ahaha bunu yapan kaç kişiyiz acaba 😂
- +1 yıl
Çoğumuz yaptık biliyoruuum😄🙈
Leblebi tozu , kurtlu kiraz😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
leblebi tozu yaaa nasıl unuttum kurtlu kiraz mı jdjasjdjasjdjad şimdikilerin kurdu bozuk demekki aynı tadı vermiyo 😂😂
- +1 yıl
ahahahah yemeyi beceremezdim ben onu 😂
- +1 yıl
mis gibi kokuyordu salatalık domates şimdikilerde koku yok saman gibi
- +1 yıl
Köyde var da şehirde marketlerde yok maalesef 😂 seneden seneye yiyoruz bir kaç gün
Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Nerde o eski meybuzlar :D
16 Yorumla- +1 yıl
Boyalı moyalı ama çok güzeldi 😂
- +1 yıl
Ben vişneli severdim. ellerim hep boyanırdı 😂
- +1 yıl
yoktu tabi o ikinci favorim 😂
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılLeblebi tozu ya aklım hala onda
10 Yorumla Görseldekilerin bir çoğu.
10 Yorumla
+1 yıleski mahallemiz :')
10 Yorumladdondurmaci vardi ya tadi harikaydi
10 Yorumla
+1 yılEkşili top sakız
10 YorumlaHayat bambaşkaydı.
10 Yorumla
+1 yılCino net
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Cici bebe
10 YorumlaHangi mahalle😊
00 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer