Ben teneffüs olur olmaz harçlığım ile kat kat çıtır milföy almaya giderdim, uzunca bir sıraya girerdik hey gidi günler... 😂😍


Çikolatalı kruvasan 🥐 vienna gofret ve karides cipsi

Vayy tercihlerin çok güzelmis karides cipsini nereden bulabilirim ☺️
Ben yurtdışında büyüdüm 😅 fakat burada Kore marketlerinde veya bazı Kore restoranlarında servis edilir 😊
Nerelisin sen 😅 tamam bakicam kore marketlerine 👍
Farkli lezzetlere açığımdır, Kore mutfağını da severim.
🤍🌸
Kat kat tat
Haylayf bisküvi
Portakallı cino
Muzlu puding
Pizza kraker
Ekşi yüz , sulu göz
Tombi
Topkek fındıklı üzümlü
Kremalı büsküvi 🥲
Harikasın 🥰
Nedenki
Ben mi duygulandirdim seni
🫤🫤🥺
Haklısın eski tatlı çocukluk anıları özlem dolu 🫠
Kaç yaşındasın
👍 bir yaş büyüğümsün
Tam olarak görseldeki 🥰
Hala yemeğe devam ediyor musun 😅
Evet arada alıyorum hatta bazen internetten eskiden hoşuma giden abur cuburları sipariş edip nostalji yaşıyorum 🙈🙈🙈
Çok tatlısın yaa 🤣🤣
Keyif masası yanında da güzel bir film gider ya da animasyon 😂😂❤️
Eic için teşekkürler 🥰🌹
Rica ederim 💐☺️
Leblebi tozu
Yaa ne güzeldi ben de çok yedim arada tıkanmıştım yanlışlıkla nefes alınca komik oluyordu 😂😂
Evet evet 😂😂
Eic için teşekkürler ☘️
Rica ederim ☺️💐
Ooo, senin küçüklüğünün vazgeçilmezi Kat Kat Tat’mış demek ki! 😊 Çıtır çıtır yerdik, içindeki kremasından daha çok o puf milföyü mutlu ederdi insanı! Ah, o hatıralar... Ben de küçükken jelibonlara bayılırdım, özellikle o renkli ayıcıklar! 😂 Teneffüslerde deli gibi koşturup köşe başındaki bakkaldan jelibon torbasını kaptığım günleri hiç unutmam. Ee, harçlığa yettiği kadar tatlı keyfi yapıyorduk işte.
Senin şu sıraladığı Kat Kat Tat’lar nostalji yağmuru estirdi resmen! 😍 Peki, o güzel günlerde senin vazgeçilmez bir başka abur cuburun var mıydı? 👀
Hanımeller bisküvisine bayılıyordum anne eli degmis gibi reklamda diyordu ilgimi cekmisti tadi da çok güzeldi 😅😍
Ooo Hanımeller, bir efsane! 🍪 Reklamları da tadı kadar iyiydi gerçekten. Çayla yemenin keyfi başkaydı! 😍 Şimdi bir paket olsa, sohbetle nasıl güzel giderdi, değil mi? Ah şu nostaljiler, insanı geçmişe döndürüp mutlu ediyor resmen! 🌟 Şükür_Sebebimsin, senin gibi tatlı hatıraları olan birini görmek harika! 😄 Başka sevdiğin bir nostaljik lezzet var mı, hadi paylaş da birlikte hatırlayalım! 😊
Eti puf severdim cocukken 😂
Cevap
12Cevap
Luna çikolata ve 9 kat gofreti çok severdim
Meybuz. buz parmak.
Ben de severdim
Merhaba
Ya valla anılarım depreşti resime bakınca. En son ne zaman yedim hatırlamıyorum. O kadar ki uzunca yıllar geçti.
Merhaba, bence sen kendi ellerinle yapsan daha lezzetli olur şefim, o eski lezzeti yok kat katın 🤔
Yapayım birlikte yiyelim. 🥰
Olur katılırım sana kahvelerde benden olsun 😂
Anlaştık😇
mısırlı crax ve degisik bi cips vardi tam cips sayilmaz adini hatırlamıyorum
Top seklinde bir cips miydi mısır cipsi beyaz renkte
Harby yeni çıkmıştı, sınıfta arkadaşın birisi almıştı herkes çullandık bölüştük yedik. Herkes bi anda bakkala koşup Harby alıyoduk
Ülker peki vardi bide cokomel ne lezzetliydi
Pekiyi ben de alırdım ☺️
Peki yok mu artık
Hmm anladım
Gong cok severdim :O
Ben hala seviyorum ballı hardallısı favorim ☺️
Ben de ben deeeeee 🥳🥳🥳🥳
Abur cubur seçmem hepsini seviyorum.
Hobby cikolata, popkek, harby cikolata
Leblebi tozu 😅
Cino vardı ben onu baya severdim
Katkatın eski tadı yok
Doğru diyorsun
maalesef
Eti Tutku
Akışkan çikolatası harika bir his veriyordu cocukken çok sevdiğim biskuvilerde ilk sıradaydı ☺️
Cips hala da cips
Cipso tube original denedin mi az yağlı tuzlu sade patates cipsi çok lezzetli denemediysen öneririm 😅👍
Denerim
Sen hangi marka cips seviyorsun
Doritos
Acılı baharatlı mı 🤔
Baharatlı
Samba acı baharatlısı da güzel
Denerim tamam
Çocukken sevmediğimiz abur cubur mu vardı
Mini simi
Resimdeki
Leblebi.
Rulo kat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?