Erkeklerle nasıl arkadaş kalabiliyorsunuz?

Birçok iş tecrübem oldu ama bulunduğum sektörün sadece ikisinde erkekler vardı. Ben mi garipsiyorum bilmiyorum ama bir iki tanesi hariç hepsi çok garip ve mide bulandırıcıydı. Bel altı espiriler, ne dediğini bilmez sözleri ve üslupları insanın bulunduğu konumu sorgulatıcı derecedeydi. Hep iyi anlaştığım bir erkek çevremin olmasını istemişimdir ama kafa dengi birileriyle hiçbir zaman karşılaşmadım. Sohbet ettiklerim de kendini övmekten başka bir cümle kurmadı. Tek tip protatip gibiydi hepsi. Hepsi mi böyle ya siz nasıl anlaşıyorsunuz anlamadım gitti😄

Erkeklerle nasıl arkadaş kalabiliyorsunuz?
Cevapla