Kız kardeşim neden beni aşağılıyor?

kız kardeşim 15 yaşında 16 olucak bende 19 yaşındayım bana her kavgamızda sana kimse bakmıyor çok çirkinsin gibisinden şeyler diyor kırılıyorum ona gerçekten ama kardeşim olduğu için ne yapıcam bilmiyorum kendine ait bir hayatın yok hep benimle uğraşıyorsun diyor napıcam ben bilmiyorum.

Kız kardeşim neden beni aşağılıyor?
Cevapla