Ablam ile bu sorunu paylaşmalı mıyım, hassas bir konu?

Benim arkadaş çevrem yok. İşten eve , evden işe.
Son zamanlar da kötü birtakım olaylar yaşadım. Ablamdan başka arayıp derdimi anlatacağım kimse yok.
Telefonla arıyorum , uzak oturuyoruz o İstanbul'da ben Ankara 'da. Senede bir kez falan görüşebiliyoruz.

Onun 12 aylık kızı var. Seviyorum tabiki yeğenim. Ama ne zaman telefonla arasam , kucağında bebek, o kadar çok ağlıyor ki , konuşmamız çok zor oluyordu ama ben bunu sorun etmedim. Bebek bu , anne olarak tabiki ilgilencek. Ama son aylarda neredeyse hiç doğru dürüst konuşamadık. Zaten uzun konuşan devamlı arayan biri değilim maximum 10 dk konuşup kapatıyorum rahatsız etmemek için.

Neyse geçen gün oldukça kötü bir durum yaşadım. Çaresizdim, ve çok kötüydüm. Onu aradım oda biliyordu durumu zaten. Tek istediğim 10 dk konuşup destek görüp rahatlamaktı.
Aradım bebek o kadar çığlık atıyordu ki bir cümleyi tamamlayamadım. Telefonu alıp kapatıyormuş tuşlara basıp devamla kapandı telefon hat.

O an şunu farkettim , diğer ablamında kızı var aynı yaştalar ama o öyle değil. Bebekte mi bir anormallik var anlamadım ama ablamın 5 dk dahi olsa zor anımda ilgilenmesi gerekmiyor mu? Sonuçta kayınvalidesi bakıyor çocuğa zaten akşam eşi işten geliyor arayabilirdi.
Konuşamıyoruz hiç telefonda bebekten.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar durum şu. Eşim kalp krizi geçirdi. O an panikle eşimi ameliyata aldıklarında aradım. Onda da bebekten dolayı konuşamadık. Sonra akşama vs araması gerekirdi. Aramadı. Hala aramıyor günler geçti. Durum bu. Onu aradığımda ne kadar kötü bir halde oldugumu tahmin edebilirsiniz.
Ablam ile bu sorunu paylaşmalı mıyım, hassas bir konu?
Cevapla