Hani biri vardır bayramlaşamazsınız
Mesela ben 17 senedir babamla bayramlaşamam
Siz?
Hani biri vardır bayramlaşamazsınız
Mesela ben 17 senedir babamla bayramlaşamam
Siz?
Geçmişte kalmış biri. Bayramını kutlayınca teşekkürler hadi şimdi git muamelesi yapan insana yazmam ben.
Cevap
6Cevap
Öyle birisi yok , gerçekten bu küslükler vs hoş değil ben herkesin yakınıyla barışması gerektiğini düşünüyorum hayat kısa değer bilmek gerek
Keşke bilseler dimi maalesef
Yani ben de kusmem aslında ama neyse
anlatmak istersen buradayım dertleşelim demişsin kafa dağıtırız
Teşekkür ederim bakarız kanka
bakarız ne kankam 😂
ben bayramlaşmayı yaptım sonrasını saldım çokta takmamak gerek keyfine bakk
Aynen ben de yaptım ama hâlâ biri var onu selamlayamadim çok üzücü
kendine bunu hatırlatarak bişey katmazsın üzülürsün anca en azından süre tanı kendine aklına getirme başka şeylerl ilgilen zamanı geldiğinde konuşur çözersin sorunu
Tamam hayırlısı bakalım teşekkür ederim 🤧
genciz güzeliz yakışmıyor bu hüzünler neşe ve enerji lazım bize 😂 rica ederim
Inşallah atlaticaz bunu da hayirlisiyla be 🤧🤧🤧
kız ağlıyonmu yoksa sen bu emojiye göre , atlatırsın güveniyorum yaşın kaç merak ettim
32 kanka salla boş ver 🤣🤣🤣 güleriz de
oh miss güleriz tabi , bak etkime nasılda güldürdüm yüzünü bence senin benim gibi bi kankaya ihtiyacın varmış haberin yok 😁😁
Ahahah teşekkür ederim 🤣🤣
Amcalarim insan uzuluyor ama yapacak birsey yok
Vefat mı oldu
Bizimkiler de hemen hemen iyle aldırış etme sal
En güzeli
Kimseyle bayramlaşmadım
Neden
Kendimden başka kimsem yok çünkü. Şeker lokum yemeyi isterdim bende
Kanka şeker lokum bi yana da şimdi bi baklava olcakti ah ah 🤣🤣🤣
Bana şu an sigara olsun yeter ya bir de sıcak ortam
ben babamla sadece bi kez bayramlaştım
Neden sonra olmadi?
Allah rahmet eylesin benim de vefat etti kanka
Amin saolasin
Anne baba hariç kimseyi aramadım kimseye gitmedim
Ben de bi annem le geçirdim bi de ilk okul arkadaşımla bulustüm onun dışında hep telefonla
Telefon hep kapalı kaldı 2 saat önce açtım sahte insanların sahte sözlerini duymak istemiyorum
Haklisin kanka salla boş ver
Öyle yaptım zaten yaaa
Çok iyi
Seninkide iyi hakkını vermek lazım 😁
Aynen yapcak bisey yok 🤣🤣🤣
8 senelik eski sevgilim.
🙏 evlendi mi
Evet evlendi bende yurt dışına çıktım
Cidden dertleşmek istiyor musun
Evet anlat
Yaz bana
Tamam nasıl bulcam seni
Açtım
?
Kanka ekledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar