Hic arkadasim yok gercekten bunaldim, napabilirim?

Bu zamana kadar yalnızlığıma sığındım, liseden beri çok nadir arkadaşım oldu ama yaş 28 oldu artık bir yere tatile gitmek istiyorsun tek başına napabilirsin millet eşiyle dostuyla giderken...

Gerçekten çok sıkıldım.. Igneadaya gitmek istiyorum birkaç gün benle gelecek bir tane insancik yok

Hic arkadasim yok gercekten bunaldim, napabilirim?
Cevapla