30 yaş erkekler niye daha abaza oluyor?

Kimse de saygı kalmamış ya 40 yaşında adam yazdığı şeylere bak yaşından başından da utanmıyor böyleleri sonra da gelmiş senle konuşulmuyor diyor Allahın abazası ulan annenizden utanın bari sonra kız bulamıyoz diye ağlıyor böyleleri
30 yaş erkekler niye daha abaza oluyor?
Cevapla