Devlet hastanelerindeki tıbbi sekreterler neden bu kadar ters sizce?

Hep bana mı denk geliyor bu gıcıklar, Dün hastane ye gittim sarışın 30'lu yaşlar da bir sektere gideceğim bölüm nerde onu sordum "ne, ne istiyorsun işte surda" dedi ters dille yüzü buruşturup yani hastane ye ilk kez gelmiş bölümleri bilmemem sormam gayet normal doktorlar böyle değil daha güler yüzlüler ciddi diyorum bunlari neereye şikayet edebilir ki?

Devlet hastanelerindeki tıbbi sekreterler neden bu kadar ters sizce?
Cevapla