Devlet hastanesi sekreterleri ile sorun yaşıyor musunuz?

Ben hemen her seferinde yaşıyorum. Özellikle kadın olanlar hem çok kaba üslup, yetersiz bilgilendirme hem de karşısındaki mall gibi tavırları var. Çoğu torpille gelmiş veya lise mezunu olmasına rağmen bu kaba saba üst perde tavırları
Devlet hastanesi sekreterleri ile sorun yaşıyor musunuz?
Cevapla