sürekli evin içinde kendimi yabancı hissediyorum herşeyimi onlara söylüyorum hep hesap vermek zorundayım sanki yediğim lokmaları bile sayıyorlar dışarı çıkma onu yeme onu giyme duş almama bile kızıyorlar bende evlenip biran önce kurtulmaya karar verdim böyle yaşamaktan iyidir sabrım kalmadı artık
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu konuda kesin olarak bir şey söylemek mümkün değil, evleneceğin erkeğe bağlı, anlaşma durumuna bağlı tamam gerçekten belli bir zaman sonra anne baba ile yaşamak kolay değil, fikir ayrılıkları düşünce farklılıkları falan çok fazla oluyor, ama geçimsiz bir insana denk gelmekte var, yani o yüzden bu tamamen bir kumar
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır, evlenmek sadece evdeki sorunlarınızdan kurtulmanızı garanti etmez ve evlilik zorluklarla dolu olabilir. Bu nedenle, evdeki sorunlarınızı çözmek için daha sağlıklı ve uygun yollar aramalısınız. Öncelikle, evdeki sorunlarınızın ne olduğunu ve neden ortaya çıktığını anlamaya çalışın. Sorunların üstesinden gelmek için doğru çözümleri bulmak için bu anlayışa ihtiyacınız olacak. Bu nedenle, konuşmalarınızda açık ve dürüst olun ve sorunları birlikte çözmek için birlikte çalışın. Ayrıca, bir terapist veya danışmanla çalışmak da yardımcı olabilir. Sorunlarınıza yeni bir bakış açısı kazandırabilirler ve daha sağlıklı ilişki becerileri geliştirmenize yardımcı olabilirler. evlenmek, evdeki sorunlarınızı çözmek için geçerli bir çözüm değildir. Bunun yerine, sorunların nedenlerini anlamaya ve sağlıklı çözümler bulmaya odaklanın.
11 Yorumla
Soran+1 yılsorunun ne olduğunu bende anlamıyorum yani ortada bişey yokken aniden hakaret ve küfür oluyor evin içinde ve ben artık cevap vermekten yoruldum cevap vermedigim zamanda kafama takıyorum yani bilmiyorum ama çok yoruldum o kadar yoruldum ki herşeyden herkesten hayattan soğudum son zamanlarda terapist diyorsunuz da ben dışarı çıkabiliyormuyum önce onu deyin evde hapis gibiyim herşeyin hesabını vermekten ve mutsuz olmaktan bıktım
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla evliliği Kurtuluş yolu olarak seçmeni doğru bulmadım, seni anlıyorum yaşadığın şeyler seni çok boğmuş ama yanlış biriyle mutsuz bir evlilik yaparsan o eski günlerini bile arar hâle gelirsin. Karşına çıkacak kişiyi çok iyi ölç tart öyle karar ver.
03 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef evleneceğim adamı seçme hakkım bile yok biz ne derse o kafasında yaşıyorlar bu zamana kadar ne istiyorsun ne hissediyorsun sormadilar hep kendi bildiklerini yaptılar ama mutsuz olduğumu hiç anlamadilar bazen kendime o kadar acıyorum ki bu yaşa kadar bunlarla nasıl yaşadım nasıl herşeye göz yumdum diyorum küçükken hep büyümek istiyordum yemin ederim şimdi hiç büyümek istemiyorum olduğum yaşı bile kabul etmiyorum neden çocukluğumu doya doya yaşayamadım bir çocuk olamadım çünkü okula gittim burnumdan getirdiler hakaret ettiler o günah o ayıp iş yap dışarı çıkma okuma gezme pardon da ben böyle bir kızdan ne bekliyorsun büyüdüğü zaman bu kafayla bu psikolojiyle size nasıl bakicak malesefki psikolojisi bozuk bir ailede büyüdüm çoğu şeyi yeni farkediyorum ve hayatım çalınmış gibi hissediyorum
Cevap sahibi+1 yılSeni anlıyorum, en azından kendimi senin yerine koyup anlamaya çalışıyorum bundan emin olabilirsin. Sevmediğin biriyle evlenip hayatının sonuna kadar mutsuz olacağına ne yap ne et o evden kaç o zaman, en azından kendi hayatına kendin karar verirsin. Biliyorum söylemesi kolay ha deyince olmaz ve sıfırdan başlamak da çok çok zor ama hayatını karartmandan iyidir. Gerçekten senin adına üzüldüm şu arefe gününde, özellikle de küçükken büyümek isterdim ama şimdi hiç Büyümeseydim demene. Umarım her şey gönlünce olur.
Soran+1 yılçok teşekür ederim deniycem
+1 yılBu yüzden evlenmeyi düşünüyorsan evlilikte başına bela olur ve şimdiki halini mumla ararsın evlilik kaçış rampası değildir vakti yeri geldiginde zaten evleniceksin başka sebepler atarak geleceğini yakma
111 Yorumla
Soran+1 yılya napicam hayatım boyunca böyle kukla gibi mi yaşiyim
- +1 yıl
Hayır öyle yaşamıyacaksın yaşadığımız bu hayatın sınav olduğunu unutmayacağız bu sorunlara sabır gösterecek ve dua edeceğiz ve şundan emin olacağız eğer doğru olanı yapıyorsak ve bizim canımızı yakıyorsa rabbim buna kayıtsız kalmaz ve öyle bir kazanırız ki bu günleri yaşadığına seviniriz dertsiz kimse yok şu hayatta o yüzden dertsiz olmaya değil olan dertlerimizle yaşama çaba göstermeli ve önce Allah'tan sonra kendimizden medet umarak ayaklarımızın üstünde durmaya çalışmalıyız her daim hayatında sıkıntı olucak o yüzden kurtulmanın yollarını aramak yerine dertle yaşamayı onunda Allah'tan geldiğini kabullenmeyi ve kendimizi ilerilere taşımayı denemelisin. isyan ve şikayetlenmek asla çözüme ulaştırmaz.
Soran+1 yılteşekür ederim şikayet etmiyorum zaten ama insan bir yerden sonra patlıyor öyle gezip yiyen biri olsaydım tamam haklı derdim ama kendi halimde evden dışarı çıkmayan bir insanım bunlar benim zoruma gidiyor
- +1 yıl
Evet zor olduğunu biliyorum ama inan bana silmek unutmak veya kaçmak hiç bir işe yaramaz dert yine seni bulucak o yüzden sen sadece yaşamaya devam etmelisin hayat her zaman zor ama bunları kabullendiğimzde güzelleşiyor defalarca silbaştan başlamış biri olarak söylüyorum en iyisi olduğun hâli kabullenip ona göre hareket etmek çaba her zaman mutluluğu getirir inançlı ve yürekli olmalıyız peygamberlerin ne çileler çektiği şu dünyada halimize şükretmeliyiz koyun olmaktan bahsetmiyorum başına at gözlüğü geçirme ama canını sıkan şeyleride büyütme onlar sadece hayatının tuzu biberi acı ama iştah açıcı işte
- +1 yıl
Ne güzel konuşmuşsun bende şu an yaşadığım şeyleri düşündükçe ağır geliyor. Ne iştahim kaldı ne bişey. Zayifladim iyice. Güçlü olmak lazım ama başta o kadar kolay olmuyor. Ben uyku bile zor uyuuyorum. Kabullendim tüm yaptıklarımı, hayatımı. Şimdi nasıl düzeltebilirim diye düşünüyorum.
Soran+1 yılteşekür ederim işallah başarıcam
- +1 yıl
@Parakazan7 kabullenmek başlamaktır başlamak ile başarmanın yarısıdır ve şunu unutma doğru olan şeyi yaparken ne kadar zorlanıyorsan karşılığınıda o denli büyük alırsın.
- +1 yıl
Rica ederim inşallah başarırsın
- +1 yıl
Enes harikasin🫰🏻🩷
- +1 yıl
Teşekkür ederim @Dertliymxm
- +1 yıl
🩷🩷
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
41Cevap
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılDikkat etmelisiniz.
Dışarda görüştünüz kişi , çoğu kez ev ortamında aynı kişi olmuyor.
Anlık karar verip dönüşü olmayan okyanusa yelken açmış olmayın.
Evde olan sıkıntının daha büyüğünü kendi evinizde yaşama ihtimalinizi unutmayın.
Örneklerini çok gördük ve görmeye devam ediyoruz.32 Yorumla
Soran+1 yılzaten önüme çıkanla evlenicem demedim düşünüyorum dedim hatta şimdiki aklım olsa çoktan evlenmiştim
- +1 yıl
Bende dikkat etmenizi hatırlattım.
Evden kurtulmak için evlilik düşünmeyin.
Nedeniniz bu olmasın.
Güzel bir hayat , güzel seçeceğiniz biri ve dünyaya kazandiracaginiz insan için olsun
Böyle düşününce farklı bakarsınız.
Bunu demek istedim
+1 yılBende de aynı şekil diyebiliriz ev 70 m2 abimle aynı odadayız çalışmama rağmen doğru düzgün harçlık alamıyorum babam birikim için maaşımı alıyor güzel hoş ta birazda harcamam için bana kalsa en azından ve odam abim sayesinde sürekli dağınık kaç defa toplasamda dağılıyor düzen kurmak istiyorum ama evlenemiyorumda
02 Yorumla
Soran+1 yıloff nedir bu ailelerden çektiğimiz 😔
- +1 yıl
Aslında bizim iyiliğimiz için istiyorlar ama bunu yaparken de çok sık boğaz ediyorlar
+1 yılBenimde böyle bi sorum vardı dödmdmmf çöxüm değilmiş ya evlenip fsrketmedim bunu ama arkadaşım evlendi ve çok pişman onun yerine oku parsnı kazan altın bilezigin olsun ha rvdecnr yasıyon bilmiyorum ama cok sgır şeyler yaşamıyorsan ev içi taciz ya da aşırı bi şiddet evlenme derim ben
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu tip düşünenlerin sonunu atalarımız çok güzel özetlemiş.
"Yağmurdan kaçan doluya tutulur !"18 Yorumla
Soran+1 yılher evlilik kötü olacak diye bişey yok hem ömür boyu evde esir gibi yaşayacağıma evlenip kocamla vakit geçirmek daha iyi
- +1 yıl
Bu küçük bir ihtimal.
Toz pembe hayallerle yapma bunu. Hayat toz pembe değil çünkü
Soran+1 yılnapicam ben peki ömür boyu esir gibi evde hakaret mi dinliyim
- +1 yıl
Hepimiz yaşadık bunları. Ben dayak bile çok yedim.
Ama tutup sadece evliliği kaçış olarak düşünmedim.
Sen kendini geliştirmek ve büyümekle yükümlüsün.
Senin her sözünü aslında dikkate almıyor gözükselerde alıyorlar. Bunu çok sonra farkediyorsun.
Böyle saçma düşüncelere kapılma. Zamanla geçiyor bunlar.
Birde şu var.
Sen, onların senin başına bişey geldiğine umursamazlar sanıyorsun ama ne oluyor biliyor musun?
Sana değer vermediğini sandığın insanlar senin için seferber oluyor. Bunu kendi gözlerinle görüyorsun.
Soran+1 yılbeni üzüp hakaret ettikten sonra benim için napsalar boş
- +1 yıl
şu an böyle düşünmen normal. Başına büyük bişey geldiğinde tüm düşüncelerin değişir.
Soran+1 yılbaşıma daha ne gelicek acaba bi oldurmedikleri kaldı
- +1 yıl
Senden çok daha beter halde olan insanlar var.
Bilmiyorsun dışarda neler olup bitiyor.
+1 yılCanım bak yağmurdan kaçan doluya tutulur her zaman bu şaşmaz ben narsist bencil bir üvey anneyle büyüdüm ve o bekar evine dayanamadım evlenmeyi seçtim ve bu seferde annemden daha beter bir kaynana çıktı karşıma bu çözüm değil bence çalış ayaklarının üzerinde dur önce en azından maddi gücünü kazanırsın ve o evden ayrılırsın evlenincede korkun olmaz eşinin ailesiyle falan anlaşamazsan en azından paran olur ya da sığınma evine git en güzeli ailenle yapamıyorsan
00 Yorumla
+1 yılKendi öz ailen sana bunları yapıyorsa elin oğlu yapmaz mı yani evlenince hayatının mükemmel olucağının garantisi var mı? Evlilik büyük sorumluluk aniden karar verip daha büyük pişmanlık yaşama.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 707 cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi evliliği evden kaçış olarak düşünen kızlar çok büyük hüsrana uğradı. Eş seçiminde çok dikkatli olmalısın
01 Yorumla
Soran+1 yılona dikkat edicem zaten hem yaşım da küçük değil 21 oldum herşeyin ne olduğunu anladığım bir yastayım kimin ne olduğunu biliyorum yani
+1 yılKız sen ben misin yemin ederim aynii durumdayim.. duşuma kadar karışıyor annem. burcun ne merak ettim
04 Yorumla
Soran+1 yılburcumu bilmiyorum kanka kimlikte yaşım büyük ama normalde daha küçüğüm Allah sanada sabır versin kanka
- +1 yıl
Nasıl bilmezsin kız doğduğun ay vs belli değil mi 21sin daha
Soran+1 yılay bilmiyorum işte kanka
- +1 yıl
Annene sormadin mi
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılOrtalıkta senin gibilerle dolu sonra da meydanlara çıkıp a.. mm g.. tt açıp yırtıyorlar ağlayıp zırlıyorlar kendileri edip kendileri buluyor ama nasıl oluyorsa mağduru oynuyorlar
00 Yorumla Evdeki sorunlardan kaçmak için tanımadığın adam tarafından her gün becerilmeyi tercih etmek mi? Kafan güzelmiş biraderim, güle güle kullan
05 Yorumla
Soran+1 yılgörücü usulü ne zamandan beri kullanmak oldu pardon?
Soran+1 yılgözlerimde sorun yok beyfendi sizin yazdıklarınız o anlama geliyor
- +1 yıl
İmza olsa da olmasa da sekste kullanmak/kullanılmak gibi bir durum söz konusu olamaz, düşük zekalı tiplerin uydurmaları onlar.
Benim burada kastettiğim şey, tanımadığın adamla midesizce sevişmeyi göze alman. Üstelik konu sadece seks değil, bunu bir kaçış yolu olarak görmen. Buradan huzur çıkmaz, hayatının hatasını yaparsın
Soran+1 yılpeki teşekür ederim bende sevmeden evlenmeyi düşünmüyorum zaten demek istediğim artık evlenmek istiyorum sürekli kendimi aileme yük gibi hissediyorum her şeyin lafını yapıyorlar meslek de olmayınca mecbur o evde yaşamak zorunda kalıyorsun
+1 yılEvlilik sorunları oluncada başka kocayı mı kaçınılır aile problemi ile çözüm bulamıyorsanız Evlilik sorumluluğu ağır gelir
10 Yorumla
+1 yılYerinde olsam bu hatayı yapmazdım. Ondansa çalış ekonomi özgürlüğünü kazan
11 Yorumla
Soran+1 yılçalışmak o kadar zor geliyor ki bana eskiden çalıştım çok ezdiler beni paramı bile vermediler çoğu yer şimdi tekrar insanlarla uğraşmak istemiyorum düzgün yer bulana kadar evde oturucam
+1 yılelin adamı iyi beceriri başka bir değişen olmaz
12 Yorumla
Soran+1 yılanlamadım
- +1 yıl
Niye anlamadın
Bunu yapmak en büyük hata olur benden söylemesi, ilerde pişman olursunuz, geri dönüşüde olmayabilir, olsa bile daha çok zorlayabilir.
00 Yorumla
+1 yılDopru bir karar verebilecwğini sanmıyorum. Açken alışverişe çıkılmayacağı gibi düşünmek lazım. Doğru insanı bılduğundan emin ol
00 Yorumla
+1 yılLütfen öyle bir şey yapma belki daha kötüsüne gideceksin okuyup farklı bir ilde yaşa uzun sürebilir ama senin için daha iyi olur
00 Yorumla
+1 yılUmarım şansın vardır. Bilirim bu duyguları !
02 Yorumla
Soran+1 yılne şansı
- +1 yıl
Evlenmeye karar verdim dedin. Doğru insansa sorun yok.. :)
Gizli Üye(18-24)+1 yılKesinlikle olmaz yağmurdan kaçarken doluya tutulursun kaynana kayın baba elti görümce onlar karışmayan mi sanıyorsun care ayaklarının üzerinde durmak kimseye hesap vermemek
05 Yorumla
Soran+1 yılherkes evlenme ayaklarının üzerinde dur diyor da bu ekonomide bu yoklukta elimde meslek yok iş yok napabilirim dışarı desen hiç çıkıp gezdiğim yok
- +1 yıl
Git iş bul işe gir böyle olmaz bak ben de evden kaçtım ama mutsuz bir evlilikte çürüyorum. Annemlerin yanına gidip boşanmak istediğimi söyleyeceğim
Soran+1 yıl@Parakazan7 Allah yardımcınız olsun siz neden mutsuzsunuz ve neden boşanmak istiyorsunuz özel degilse
- +1 yıl
Eşiimin sorumsuzlukları ve alışkanlıkları yüzünden
Cevap sahibi+1 yılÇabala mücadele et en azından Ufak da olsa bir gelirin olsun Evet ekonomik kötü Bunu ben de biliyorum peki bu ekonomide evlenmek ne kadar mantıklı değişen ne olacak ve emin ol Tekrar söylüyorum kaynana görümce elti Bunlar senin hayatını ailenden daha çok karışacak
+1 yılEvdekilere katlanamıyorsan dışardakilere hele hiç katlanamazsın benden söylemesi
02 Yorumla
Soran+1 yılevlenince de bi zahmet herkes sınırını bilsin köle almıyorlar sonuçta
- +1 yıl
Öyle ama karşına ne çıkacak belli olmaz . Başta herkes harika görünür ama cicim ayları geçtikten sonra başlar dert
- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılYağmurdan kaçarken doluya tutulursa ne olacak iyi düşün evleneceğin kişi iyi bir insansa bu dünyada cenneti yaşarsın kötü biriyse cehennemi yaşarsın
00 Yorumla Kafayı yemissin bu sorunu sadece sen yaşamıyorsun kusura bakma ama
01 Yorumla
Soran+1 yılmesele sorun değil herseyime müdahale ediyorlar çocuk değilim artık onu yapma bunu yapma çalışmıyorum okumadım şimdiki aklım olsa okuyup ayrı eve çıkardım ayaklarımın üzerinde dururdum bunlara da muhtaç kalmazdim ama geç değil evlenmesem bile mutlaka ayrı eve çıkıcam bir şekilde bıktım artık
+1 yılHayır olmaz. Genelde böyle durumdan kaçanlar, yağmurdan kaçarken doluya tutulurlar.
00 Yorumla
+1 yılOlmaz. Sevmediğin biriyle sırf evden kurtuluş için evlenirsen üç beş aya boşanır eve geri dönersin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılPisman olmayacagini dusundugun biriyle bilemiyorum ama cocuk falan yapma ilk 2 yil
00 Yorumla Ama evlendiğin kişiye göre değişir bazı adamlar var hapis ediyorlar eve
00 YorumlaÖnce bir sakince durup düşünsen mi kanka. Evliliğin daha da kötüye sürükleme durumu da olabilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yağmurdan kaçarken doluya yakalanmak gibi bir şey sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılÇok cazip gelen şey iyide çıkmayabilir hayırlısı olsun hakkında umarım umduğuna kavuşursun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı. en guzeli reis
ozgurluk faili mechul bir firardir00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSakın… yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan başka bişey olmaz. bu sözümü unutma. Tecrübe ile sabit.
00 Yorumla
+1 yılBenim bir atk da öyle yaptı ama yağmurdan kaçarken doluya tutuldu eşi hasta onla ilgileniyor çocukları var çocukları kız oluyor damadın ailesi bize erkek veremedin diye onu rencide ediyor
Bence sende böyle bir şey yaşama en iyisi zamana bırak00 Yorumla
+1 yılbu şey değil mi ya yağmurdan kaçayım derken doluya yakalananlar evlilik aceleye gelmez evlenmek icin de yine evlenilmez he hayatında birisi varsa uyumluysanız evlilik icin sıkıştır onu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaç yaşındasiniz? Artık evlenecek adamı bulmak da bir meziyet😬
11 Yorumla- +1 yıl
Piyasalar da berbat adam akıllı birini bulmakta zor artık
+1 yılDoğru kişi değilse, ki muhtemelen değildir. Kaçış anlarında doğru kişiler insanın karşısına çıkmaz. Bu durumda denizden kaçarken yılana sarılmış olursunuz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltamam evlen benımle cıddıym adam gıbı sahıp cık sahıp cıkarm sev benı sadce neolur
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılneolur ben cıddıyım ınansan bana. ınan kı cok severm seni her anında herzaman olurum. tek ıstedgm huzur ve mutluluk oyle guzel yuva kurmak
+1 yılHerkesin ailesiyle sorunları var ya ama çözümü evlenmek mi evlenince de bu sefer kocama hesap vermek zorunda mıyım dersin sjskzwjssjsjx en iyisi bekarlık
00 Yorumla
+1 yılSeni çok iyi anlıyorum ama Yağmurdan kaçarken doluya tutulmamaya dikkat et
00 Yorumlaoraninda baska sorunlari olucak bu bi cozum olmucak
10 Yorumla
+1 yılSeni darlayan bir kocan olacak şimdi de tabi insandan insana değişir ama
10 Yorumla
+1 yılOlmayabilir eşinlede tartışabilirsin
21 Yorumla
Soran+1 yıloda olucak illaki olmayacak değilde bir onsan evinde rahat davranıp yaşayamıyorsa evlenmeli benim aklıma başka bişey gelmiyor okumuyorum çünkü elimde meslek olsa enazindan şehir degiştirirdim ayrı eve çıkardım ama yok hayatta hiç bişey yapmamış gelip burada ağlayan zavallı bir insanım
- Aile & Toplum konusunda 894 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenip gidecegne evlenmeden git
02 Yorumla
Soran+1 yılbir mesleğim ya da gelirim olsaydı giderdim zaten böyle yapamıyorum artık psikolojim kaldırmıyor sürekli bir insan neden sebepsiz yere bu kadar suçlayıp hakaret eder bunu anlamıyorum
- +1 yıl
Canm bunlar senn imtihanin sabret bekle bol bol dua et elbet gececek bu günlerde
+1 yılYaş itibari ile bu olanları abartıyor olabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yıl21 yaşıma yeni girdim ama sanki 30 yaşındayım o kadar yorgun ve mutsuz hissediyorum kendimi çocukluğumu yasayamadım şimdide gençligimi yaşayamıyorum
- +1 yıl
Bu mottan çıkmalı kendin için en doğrusu olanı yapmayı ayaklarinin üzerinde durmayı denemelisin
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak
01 Yorumla
Soran+1 yılben evliliğin dört dörtlük olduğunu soylemedim dikkatli oku evde yapamıyorum bir gelirim yok mesleğim yok ayrı eve çıkamıyorum diyorum
+1 yılDaha büyük sorun almışsın 😅😅😅
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani daha büyük derken
- +1 yıl
Evlilik o kadar kolay değil hele de şu son zamanlar borç harç iş güç
Evlenmekte bazen çok iyi bir çözüm olmayabiliyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılneden o zaman hiç evlenmeyelim ha geç ha erken ne farkeder
Soran+1 yıldaha ne kadar kötü olqbilirki insanlar hayatımda hiç haketmedigim kadar üzüldüm evet evleneceğim adamı ben seçicem ve mümkünse bu insanlar kadar kötü olmasın beni yaşta evliliğe itenler hayattan sogutanlar utansın ben değil
Yağmurdan kaç dolu seni bekliyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılOlmuyor inan olmuyor daha çok sıkıtı oluyor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 793 cevap paylaştı. Daha büyük soruna neden olabilir...
00 YorumlaDaha büyük sorunlara çözüm aramaya basla
00 Yorumla
+1 yılSevdigin biriyle evleneceksen çözüm olabilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. pişman olursun büyük ihtimalle
00 YorumlaSevmediğin biriyle evlenmek mantıklı değil
00 Yorumla
+1 yılOnu bilemeyiz ki her şartta sorunlar olacaktır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılUzak bir yere üniversite okumaya git daha mantıklı
00 Yorumla
+1 yılYağmurdan kaçarken doluya tutulmada
00 Yorumla
+1 yılBazen çözüm olamayabiliyor
00 Yorumlaçok mantıklı değil gibi
00 YorumlaDaha kötüsü cıkmsa iyi bi karar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYağmurdan kaçarken doluya tutulursn
00 Yorumla
+1 yılEvlilik kurtuluş yolu değil.
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evdeki sorunlardan kurtulmak için evlenmeye karar verdim. Çözüm olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer