Hamileyim, bayramda kimseye gidemeyeceğim. İnsanlara nasıl açıklama yapabilirim?

8+5 haftalık ikizlere hamileyim ve ayağa kalkmam yasak, kızımla bile ilgilenemiyorum doğru düzgün. 😔

bayramda birileri bize gelir, biz de gideriz birkaç yere normalde ama bu bayram bunu yapamam. Gelecek ve bekleyen insanlara hamile olduğumu söylemeden nasıl açıklama yapmam gerek?

Hamileyim, bayramda kimseye gidemeyeceğim. İnsanlara nasıl açıklama yapabilirim?
Cevapla