Yeni doğum yaptım yanımda kimse olmasını istemiyorum. Bunaldım, ne yapmalıyım?

Doğum yapalı 13 gün oldu yanımda her şeyi yaparken birileri oluyor artık istemiyorum bunaldım ne yapmalıyım?

Yeni doğum yaptım yanımda kimse olmasını istemiyorum. Bunaldım, ne yapmalıyım?
Cevapla