Çok acil yardiminiza ihtiyacim var büyük sıç. tım?

Ben şu an yurt disinda 1. Sinif diş okuyorum. Bu sene tatil yapip bu sene kalmayı seneye asılmayı düşünüyordum. Okul parasini da ülke ülke gezerken yedim. Ailem bu yıl geçtim, kalmayacağım diye biliyor. Ama ben diş anatomisi ve fizyolojisine dair bile hicbir şey bilmiyorum, bir kez bile kitap yüzü açmadım. Annem bugün arayıp bana yaz için bir arkadaşının kliniğinde staj ayarladiğını söyledi 😭😭😭ben ne yapicam sabundan diş yapmayi bile bilmiyorum. Büyük sı*tım. Temmuzda türkiyeye dönüyorum ne yapmaliyim ağlıcam

Çok acil yardiminiza ihtiyacim var büyük sıç. tım?
Cevapla