Peki birine aşık olduğunu düşün , ve bu insan seni aştan tamamen soğutuyor ve kalbini kırıyor bu kişiye karşı birşeyler hissetmeyi bırakıp dost olmak isterse de olurmusun? Karakterim olmaz diyor ama kendimi gerici hissediyorum toplumun bu olaya nasıl baktığınıda merak ediyorum
O kisinin bana yasattiklarini ve ne kadar igrenc bir insan oldugunu fark ettikten sonra sogudum Şu an ona karsi hicbir sey hissetmiyorum hatta nefret ediyorum oysaki bir zamanlar benim icin cok önemliydi
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Hiç aşırı aşık olduğunuz bir insanla dost oldunuz mu? Yani bir zamanlar bazı duygular beslediği niz insana karşı bomboş oldunuzmu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
aşık oldugum biri olmadı bir kaç kez hoşlantı oldu o kadar
Peki birine aşık olduğunu düşün , ve bu insan seni aştan tamamen soğutuyor ve kalbini kırıyor bu kişiye karşı birşeyler hissetmeyi bırakıp dost olmak isterse de olurmusun? Karakterim olmaz diyor ama kendimi gerici hissediyorum toplumun bu olaya nasıl baktığınıda merak ediyorum
yoo olursun ne var bunda. aşk bitti diye dostluk başlayamaz mı? her halta da gerici demeyi bırakın. isteyen istediğini savunur.
O kisinin bana yasattiklarini ve ne kadar igrenc bir insan oldugunu fark ettikten sonra sogudum Şu an ona karsi hicbir sey hissetmiyorum hatta nefret ediyorum oysaki bir zamanlar benim icin cok önemliydi
Hepsinin ya
Olmadım
Bencede doğru olan o herhalde ne bilim birşeyler yaşadığın insanla dost olmak fazla gevşeklik oluyor sanırım
Hayır böyle bir şey yaşamadım
Aşık olmuyorum
Evet
Hayır