Ve onunla çıksaydım daha mutlu olurdum dediğiniz
Ben böyle durumlar yaşadım ya
Ve onunla çıksaydım daha mutlu olurdum dediğiniz
Ben böyle durumlar yaşadım ya
Bağlanma sorunların var, aşık olamıyorsun demek bu. Sevgili yapmak telefon almak, araba almak gibi bir şey senin için, daha iyisini görünce elindekini satıp ona geçmek istiyorsun çünkü..
Cevap
9Cevap
Sevgilim varken önümü bile göremiyorum öylece bağlanıyorum
Yani ara ara oluyor günümüzde çokta kafaya takılacak bir şey değil gibi
Ben hiç yaşamadım arafta kalmadım öyle hiç
Herkes yaşamıştır bunu emin ol.
Tam böyle olmasa da benzeri oldu
Oldu senin de mi oldu
Evet ya
Yeni mi oldu
Yaş kaç
Hayır
olmuştu
Hayır olmadı
Oldu evet bu hatayı yaptım sakın yapma
Dertleşmek istermisşn
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?