Neden herkesin yaptığını yapmak zorundayız?

AT GÖZLÜKLÜ TOPLUMDA YAŞIYORUZ.
farkında mısınız?

Eğer herkesin izlediği bir diziyi, filmi beğenmezseniz dışlanıyorsunuz.

Eğer herkesin beğendiği bir oyuncuyu, şarkıcıyı, şarkıyı, müziği beğenmezseniz dışlanıyorsunuz.

fazla uzatmadan, kısaca herkesin yaptığı, yediği, içtiği, gezdiği, tozduğu, beğendiği, dinlediği vs şeyleri yapmazsanız toplumdan dışlanıyorsunuz.

örnek; toplumun ahlaki yapısını bozduğunu, şiddete yönelttiğini, psikolojisini bozduğunu düşündüğüm birçok türk dizisi gibi "sıfır 1" adındaki diziyi sevmediğimi söylediğim bir arkadaş ortamında "la bu nasıl sevilmez, sen değişiksin, psikolojin bozuk, bunu beğenmiyosan git kumda oyna" vb sozlerle karsilastim.


yani ben, herkesin begendigi bir diziyi begenmek zorundamiyim? yani zararlarını anlatmama rağmen, bir durup düşünmek yerine, saldırgan tavırlar sergilemek, dışlamak neden?

Neden bu at gözlüğünü takmak zorunda bu toplum anlamıyorum...
Çünkü toplumun beyni yıkandı, yıkanıyor
bizim insanımız cahilliği hakediyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
hort
Neden herkesin yaptığını yapmak zorundayız?
Cevapla